سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر:

دربی باکیفیتی را شاهد نبودیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی بدون گل دربی توضیحاتی را مطرح کرد.

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تساوی بدون گل دربی پایتخت اظهار کرد: به نظرم نیمه اول بازی بار فنی نداشت؛ به دلیل این که هر ۲ تیم محتاط بازی کردند و موقعیت‌های زیادی به هم ندادند. ۷، ۸ دقیقه اول بازی بد نبود، اما نمی‌توانیم درباره بقیه بازی صحبت کنیم. اتفاقات قبل از بازی و اظهارات تنش زای مدیران ۲ باشگاه روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود.  

او ادامه داد: تیم پرسپولیس در نیمه دوم بازی شروع خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی در محوطه جریمه استقلال ایجاد کرد. توپ بیشتر در اختیار سرخپوشان بود. سرخپوشان برنامه بهتری برای رسیدن  به گل داشتند.  

کلهر گفت: مالکیت توپ در اختیار سرخپوشان بود و حملات بیشتری روی دروازه استقلال خلق کردند. تیم پرسپولیس برنامه بهتری برای رسیدن به گل داشت، اما حسینی دروازه بان استقلال روز خوبی را سپری کرد و یک سری از موقعیت‌های خوب را از حریف خود گرفت. البته دقایق پایانی بازی می‌توانست برای ۲ تیم گل به همراه داشته باشد.

او ادامه داد: تیم استقلال رو به جلو حرکت می‌کرد. با توجه به شناخت ارسلان مطهری مهاجم استقلال  از تیم پرسپولیس بهتر بود که این بازیکن  زودتر به زمین مسابقه می‌آمد. او در دربی‌ها جزء بهترین‌ها بوده است. مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس هم باید زودتر در زمین مسابقه حضور می‌یافت. با توجه به این که تیم پرسپولیس سوار بر بازی بود به نظرم عیسی آل کثیر باید در زمین مسابقه می‌ماند و پاکدل جای بازیکن دیگری تعویض می‌شد تا قدرت تهاجمی پرسپولیس بیشتر شود. در مجموع هر ۲ تیم در نیمه دوم خوب بازی کردند، اما نیمه اول چنگی به دل نزد و دربی باکیفیتی را مشاهده نکردیم. فکر می‌کنم برتری از لحاظ مالکیت توپ و موقعیت گلزنی بیشتر به نفع پرسپولیس بود.  

کلهر درباره واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: نقطه قوت  فوتبال ما این است که تبلیغات محیطی قرار است به خود باشگاه‌ها واگذار شود و آن‌ها به سوی حرفه‌ای شدن پیش می‌روند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.