سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیرین سلامت استان کرمانشاه در زلزله و کرونا خوش درخشیدند

معاون مجمع خیرین کشور گفت : در حال حاضر ۱۵۰ هزار خیر در سراسر کشور کنار ما هستند، از ابتدای تاسیس مجمع خیرین، در تمام نقاط کشور ۳۰۰ دفتر مجمع خیرین فعال و شناخته شده وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اسماعیل غنیان معاون مجمع خیرین کشور گفت : خیرین سلامت استان کرمانشاه در بحث کرونا، خوب عمل کردند و حمایت‌های بسیاری نیز از سوی مردم داشتیم به طوری که کمک خیرین در این مدت به ۴۰۰ میلیارد ریال رسید.

او گفت : در مرحله اول خیرین تهیه تجهیزات، لوازم پزشکی و ماسک و دستکش را در نقاط مختلف کشور سامان دادند و اقدامات بسیار خوبی در شرایط بحرانی کرونا انجام دادند و بخش دوم فعالیت خیرین، کمک‌های مؤمنانه بود.

غنیان افزود : در پارسال اقدامات شایسته‌ای در کارنامه مجمع خیرین ثبت شده است و در بسیاری از شهر‌های کشور بیمارستان‌های خیریه داریم.

او افزود : شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت، برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت این کمک‌ها به اولویت‌های دانشگاه در حوزه سلامت از اهداف این مجمع است.

غنیان گفت : خواستار حمایت خیرین سلامت در فراهم نمودن بستر‌های لازم بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی در استان هستیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.