سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل و تحویل ۴۵۰ واحد مسکن مهر به هندیجانی‌ها

رئیس مسکن راه و شهرسازی هندیجان از تکمیل و تحویل ۴۵۰ واحد مسکن مهر در منطقه هندیجان جنوبی از ۷۹۲ واحد موجود در شهرستان به متقاضیان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد قنواتی، رئیس مسکن راه و شهرسازی هندیجان با اشاره به اجرای عملیات تکمیل ۷۹۲ واحد مسکن مهر در این شهرستان گفت: ۴۵۰ واحد در منطقه هندیجان جنوبی تکمیل و به متقاضیان آن‌ها تحویل داده شدند.

او با بیان اینکه قرارداد ۱۰ میلیارد تومانی به منظور آماده سازی معابر از سوی اداره کل راه شهرسازی استان خوزستان با پیمانکار شرکت دژ کوه زاگرس منعقد شده، افزود: بر اساس این قرارداد، پیمانکار پروژه موظف و متعهد به تکمیل و تحویل ۲۲ خیابان مسکن مهر جنوبی است.

قنواتی به پایان عملیات اجرایی جوی و جدول در همه خیابان‌ها و عملیات زیرسازی در برخی از خیابان‌های منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون اجرای عملیات بیس اساسی در ۵ خیابان آغاز شده و بعد از آماده شدن عملیات روکش آسفالت اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص مشکلات مسکن مهر جنوبی بیان کرد: بالا بودن سطح منهول فاضلاب اداره آب و فاضلاب هندیجان، خروجی فاضلاب و بالازدن فاضلاب از منهول‌ها در خیابانها، بالا بودن انشعابات خانگی آب، احیا نشدن فضای سبز از سوی شهرداری شهرستان و همچنین جاگذاری پایه‌های برق در معابر و خیابان‌ها از اهم مشکلات منطقه هستند که باید رفع شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.