سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجازی و غیرحضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه از برگزاری مجازی و غیرحضوری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا دایر شدن کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق ۲ نوبت واکسن کرونا برای دانشجویان مقطع دکترا امکان پذیر است.

او گفت : در حال حاضر به دلیل فراهم نشدن شرایط لازم از جمله واکسینه نشدن کامل دانشجویان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، محدود بودن محل اسکان و خوابگاه‌های دانشجویی برای تمام دانشجویان غیر بومی در دانشگاه و امکان برگزار نشدن امتحانات پایان ترم در بازه زمانی چهار هفته‌ای امتحانات به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه افزود: تاکنون بخشنامه‌ای از طرف وزارت علوم و ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات ابلاغ نشده و دانشگاه‌ها می‌تواند با صلاح دید خود برای حضور دانشجویان تصمیم‌گیری کنند.

احمدی با اشاره به لزوم تشکیل کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی برای برخی از رشته‌های تحصیلی، افرود: برگزاری کلاس‌های عملی در تمام در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با صلاح دید گروه‌های آموزشی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و داشتن کارت واکسن می‌توانند در دانشگاه حضور پیدا کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.