سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت یک کرمانشاهی دیگر براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به فوت یک نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت یک نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در این استان گفت : مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده است.

او گفت : هم‌اکنون ۲۱۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۱۰ نفر آن‌ها وخیم است.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۵۳ نفر شامل ۲۵ بیمار مثبت بستری و ۲۸ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز پنج نفر بیشتر است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۷۳ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: ۲۳ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که در مقایسه با دیروز تعداد آن‌ها ۶ نفر بیشتر است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.