سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش برودت هوا و ورود سامانه بارشی به کرمانشاه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه دیشب حمیل سردترین نقطه استان با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود، پیش‌بینی کرد از امشب به تدریج از برودت هوا در سطح استان کاسته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید قاسمی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با اشاره به شب سردی که اکثر نقاط استان کرمانشاه پشت سر گذاشت، گفت : دیشب حمیل با شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر و پس از آن کوزران با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند و دمای شهر کرمانشاه نیز به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

او درباره تداوم سرما در استان گفت : به تدریج از امشب شاهد کاهش برودت هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه بارشی به جو استان از اواخر وقت فردا (۱۴ آذر) خبر داد و افزود: عمده بارش این سامانه را روز دوشنبه (۱۵ آذر) داریم.

قاسمی بارش اصلی این سامانه را برای نواحی شمالی و شرقی استان اعلام کرد و افزود: البته این سامانه بارشی ضعیف است و پیک بارش آن برای استان بین هشت تا ۱۲ میلی‌متر خواهد بود. .

انتهای پیام/د

وی درباره بارش برف در نواحی سردسیر، ارتفاعات و گردنه‌ها نیز هشدار داد و خاطرنشان کرد: فعالیت این موج باعث روند افزایشی دمای هوا در استان تا پایان هفته خواهد شد و دمای شبانه اکثر نواحی مختلف استان بالای صفر خواهد آمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.