به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، ایم آرچیبانگ (Ime Archibong)، رئیس بخش آزمایش محصولات جدید در Meta (فیس بوک سابق)، میگوید طراحی محصولات نوآورانه در بخش فناوری به سرعت انجام میشود، اما اکثرا به شکست میانجامد. آرچیبانگ در سخنرانی خود در رویداد Slush ۲۰۲۱ در هلسینکی، فلسفه خود را درباره پرورش استارتاپها و تیمهای کوچک درون سازمانی در متا بیان کرد.
او گفت: "برای اکثر استارتاپها، اولین ایدهای که به ذهنتان میرسد احتمالاً آن چیزی نیست که رشد کند و نهایی شود. تجربه از طریق تلاشها و شکستهای زیاد به دست میآید. در شرکت متا، ما سعی کردهایم فضایی ایجاد کنیم که مردم بتوانند سریعا شکست بخورند و بیشتر تلاش کنند. رویکرد تکراری نسبت به آزمایش، باعث ایجاد نوآوری میشود."
آرچیبانگ نقش خودش در متا را با نقش باغبانی مقایسه کرد که زمین حاصلخیزی را برای کارآفرینان ایجاد میکند تا ایدههای خود را بسازند و بذرهای خود را در این شرکت بکارند. بخش کلیدی نقش من این است که شنونده خوبی باشم. سپس ببینم که چگونه میتوانم این تیمهای کارآفرین را توانمند کنم و مستقل بار بیاورم.
در سالهای آینده، متا روی ظاهر متاورس و سختافزار VR و AR مورد نیاز برای به ثمر رساندن آن تمرکز خواهد کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/