سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای نظارت بر صداوسیما:

کار‌های نمایشی فاخر در صداوسیما تولید شود

عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: باید کار‌های نمایشی فاخر در صداوسیما تولید شود و مجلس برای تولید چنین کار‌هایی اعتبارات ویژه در نظر می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما امروز در همایش «پلاتویی آسمانی» ویژه گرامیداشت شهید داریوش شاهینی شهید رسانه استان بوشهر،گفت: در کنار تغییراتی که در حوزه خبر صداوسیما در حال رخ‌دادن است، باید حوزه تولیدات نمایشی نیز تقویت و کار‌هایی مانند مجموعه مختارنامه تولید شود.

او ادامه داد: مجلس از ساخت مجموعه‌های تلویزیونی فاخر سلمان فارسی و موسی (ع) حمایت کرده که کار‌های سنگینی هستند و طبق اطلاعاتی که در دست دارم یکی سال ۱۴۰۴ و دیگری ۱۴۰۶ تولیدش به پایان می‌رسد.

این نماینده مجلس افزود: مجلس در سال‌های گذشته برای کار‌های ویژه نمایشی صداوسیما بودجه ویژه اختصاص داده است، در بودجه ۱۴۰۰ هم این اتفاق افتاد و برای سال ۱۴۰۱ نیز بودجه خاص برای تهیه چنین آثاری در نظر خواهیم گرفت.

قاضی‌زاده هاشمی که ۶ سال است در شورای نظارت بر صدا و سیما  عضویت دارد، گفت: صداوسیما باید آثار نمایشی در تراز جهانی تولید کند.

او یکی از کار‌های جدید صداوسیما را در حوزه خبر و سیاسی پرداختن به ابعاد مختلف یک رویداد خواند و گفت: وجوه مختلف یک رویداد باید با هنرمندی و رعایت اصل دقت و صحت مطرح شود و روایتگری بر اساس واقعیت باشد.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تاکید کرد: افزون بر اینکه وجوه مختلف رویداد بیان شود، نباید رسانه از خط خبری عقب بیفتد و اگر اتفاقی رخ داد اولین روایت را رسانه‌های خودمان باید داشته باشند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.