سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۳ هزار و ۵۹۰ نفر در مهاباد واکسن کرونا دریافت کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون در این شهرستان تاکنون ۳۰۳ هزار و ۵۹۰ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون در مهاباد، ۳۰۳ هزار و ۵۹۰ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۱۶۸ هزار دوز مربوط در نوبت اول، ۱۳۲ هزار و ۹۷۰ هزار دوز در نوبت دوم، ۲ هزار و ۶۱۶ دوز در نوبت سوم تزریق شده است.

حسینی افزود: تاکنون شهروندان هزار و ۷۱ دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۳۲۲ دوز در نوبت اول، ۶۶۰ دوز در نوبت دوم و ۷۹ دوز در نوبت سوم تزریق شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رسیدن به آمار ۹۰ درصدی دریافت واکسن کرونا، حداقل باید ۵ هزار نفر از شهروندانی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، اقناع شوند تا نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.

وی ادامه داد: این میزان تزریق واکسن در مقایسه با استقبال شهروندان در تابستان که به روزانه ۷ هزار دوز می‌رسید بسیار کم است، لذا نیازمند ایجاد عزمی جمعی برای استقبال از واکسیناسیون می‌باشیم.

این مقام مسئول گفت: افرادی که از دریافت واکسن امتناع می‌کنند ضمن اینکه سلامت خود را به خطر می‌اندازند، بدلیل انتقال این ویروس به خانواده می‌توانند سلامت خانواده را هم تهدید کنند.

حسینی از افراد بالای ۱۲ سال خواست که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.