سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهدای روحانی استان به میزبانی شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی یادواره شهدای روحانی استان که در دفتر امام جمعه دوگنبدان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: روحانیت در طول تاریخ در همه صحنه‌های حساسی که نیاز به جانفشانی و ایستادگی بود، حضور داشت که گواه این مطلب تقدیم چند برابری شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار جامعه است.

او افزود: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای روحانی و تجلیل از این شهدا یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران ۱۹ دیماه در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حجازی امام جمعه گچساران هم در این نشست نقش روحانیت شیعه را در تاریخ بی‌بدیل دانست و گفت: روحانیت همواره حمایت همه‌جانبه‌ای از اسلام و قرآن داشت و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرد.

علیرضا اتابک فرماندار شهرستان گچساران هم در این نشست خدمت برای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا را تکلیف دانست و خواستار همکاری همه ادارات و نهاد‌ها برای برگزاری این یادواره شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.