سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۲ هزار خانوار استان قزوین در سامانه امداد هوشمند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین از ثبت نام ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد در سامانه امداد هوشمند خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد در استان قزوین در سامانه امداد هوشمند با هدف ساماندهی اطلاعات مددجویان ثبت نام کرده اند.

 صیادی افزود: فعالیت سامانه امداد هوشمند و کارآمد به صورت کشوری از ابتدای آذر ماه امسال آغاز شده اسست .

وی با بیان اینکه این سامانه برای شناسایی خیران و نیازمندان راه اندازی شده است، افزود: سامانه امداد هوشمند ۳۲ فرآیند دارد که در ابتدا سه فرآیند آن جنبه اجرایی و عملیاتی پیدا کرده و به دنبال شناسایی، نیازسنجی و پالایش نیازمندان و خیران است.

این مسئول گفت: این سامانه قابلیت اتصال به ۲۷ دستگاه اجرایی را دارد و اطلاعات هویتی و امدادی را به صورت هوشمند در دسترس می گیرد.

صیادی اضافه کرد: صحت سنجی، به روز رسانی اطلاعات فردی، دسترسی آسان به سامانه، کاهش در هزینه ها و مراجعه غیر حضوری از مهم ترین مزایای این طرح است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه ثبت اطلاعات نیازمندان در روند حمایت از آنها بسیار موثر است،گفت: دفاتر پیشخوان دولت و مراکز نیکوکاری هم در این طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) را یاری می کنند تا بدین وسیله خانوارها با سرعت بیشتری در این سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.