سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی:

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی زنجان تمدید شد

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صادقی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش "برای امام زمانم" و قصه گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران ۲ بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و مروجان فرهنگ رضوی نیز در نظر گرفته شده است.

او بااشاره به اینکه در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ۶ عنوان کتاب در ۳ رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است، افزود: در رده کودک (۴ تا ۱۲ سال) کتاب‌های زندگی امام رضا (ع) اثر سید مهدی مهاجرانی از انتشارات کتابک و مجموعه ۱۴ معصوم: امام زمان (ع) اثر زهرا عبدی از انتشارات جمکران معرفی شده و کودکان علامند می‌توانند در ۲ رشته نقاشی و پویش کتابخوان به ازای هر ۲ کتاب، شرکت کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: در رده سنی نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) کتاب‌های برای ضامن آهو، ۵۵ پرسش و پاسخ درباره امام رضا (ع) و زیارت ایشان اثر غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات به نشر و ده قصه از امام زمان (عج) اثر فریبا کلهر از انتشارات قدیانی، منابع یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خواهد بود و نوجوانان می‌توانند در ۶ رشته نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه گویی به ازای هر ۲کتاب شرکت کنند.

صادقی گفت: چشمه‌های بهشت: گزیده عیون اخبار الرضا (ع)» اثر محمد هادی زاهدی از انتشارات به نشر و پرسش و پاسخ‌های دانشجویی: مهدویت (دوران ظهور) اثر رحیم کارگر از انتشارات معارف، منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رده سنی جوان بزرگسال (بالای ۱۸ سال) خواهند بود.

او افزود: بزرگسالان می‌توانند در ۶ رشته پویش کتابخوان، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، داستان کوتاه (داستانک، دل نوشته و متن ادبی)، تولید آثار هنری، قصه گویی شرکت کنند و کتابداران در بخش مروّجان فرهنگ رضوی و نویسندگان و ناشران نیز می‌توانند در بخش چاپ و انتشار شرکت کنند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: این جشنواره در ۲ بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک و اپلیکیشن موبایلی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی یا خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

صادقی گفت: در بخش فردی افراد علاقمند می‌توانند متناسب با رده سنی خود ضمن مطالعه کتاب‌ها در هر یک از رشته‌های جشنواره شرکت کنند و در بخش خانوادگی نیز اعضای خانواده می‌توانند متناسب با رده سنی خود با مطالعه کتاب ها، به بخش خانوادگی سایت مراجعه کرده و در هر یک از رشته‌های مسابقه شرکت کنند.

او بابیان اینکه شرکت کنندگان در مسابقه می‌توانند در یکی از قالب‌های فردی و خانوادگی شرکت کنند، افزود: شرکت کنندگان بخش خانوادگی ۲ بار وارد مرحله قرعه‌کشی خواهند شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ۲ سطح ملی»و شهرستانی معرفی و با اهدای جوایز ارزنده‌ای تقدیر می‌شوند.

صادقی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او افزود: علاقمندان می‌توانند برای دریافت فایل منابع به آدرس www.samakpl.ir مراجعه و یا به منظور دریافت امانی – فیزیکی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان  مراجعه کنند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.