سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدرت نمایی شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه پلاست اوراسیا

کارگزار صندوق نوآوری شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور در نمایشگاه پلاست اوراسیا دانش خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا رضائیان، کارگزار صندوق نوآوری شکوفایی درباره سی امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برند‌های بین المللی بود.

او افزود: در این نمایشگاه ۱۴ شرکت دانش بنیان در بخش‌های تولید پلاستیک، افزودنی‌های پلیمر، طراحی انواع قطعات الکترونیکی، کامپاند‌های مهندسی، مهندسی پلیمری و ... حضور یافتند.

رضائیان ادامه داد: همچنین ۴۹۵ شرکت از ۱۶ کشور ترکیه، ایتالیا، اتریش، ایران، چین، رمانی، امارات، آلمان، کره، فرانسه، سوئیس، روسیه، پرتقال، الجزایر، هندوستان و پاکستان مشارکت کردند.

کارگزار صندوق نوآوری شکوفایی بیان کرد: ششمین وبینار چهارشنبه‌های نوآورانه نیز همزمان با اولین روز نمایشگاه پلاست اوراسیا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه برگزار شد.

او افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور در این نمایشگاه علاوه بر آشنا شدن با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و زیرساخت‌های فناورانه دیگر کشور‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه، دستاورد‌های تولیدی و تخصصی خود را نیز به نمایش گذاشتند تا با معرفی توانمندی‌های خود، جهت ارائه محصولات و خدمات به بازار‌های جهانی راه یابند.

کارگزار صندوق نوآوری شکوفایی ادامه داد: حمایت این صندوق از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در چنین برنامه هایی، نقش بسیار موثری در افزایش صادرات غیرنفتی و همچنین توسعه دانش و اقتصاد کشور دارد.

او یادآوری کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ نشست تجاری با کشور‌های اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، ازبکستان، پاکستان، الجزایر، روسیه، آمریکا، یونان، چین، لیبی و قزاقستان برگزار شد.

سی امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا (Plast Eurasia) از ۱۰ آذر در شهر استانبول ترکیه برگزار شده است و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.