سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت علائم ایمنی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ۱۳۸ میلیارد ریال خسارت برجا گذاشت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سرقت تجهیزات و علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی جنوب استان از ابتدای سال تاکنون ۱۳۸ میلیارد ریال خسارت به این مجموعه وارد کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان، جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:   نصب علائم و تابلو‌های هشدار دهنده در راه‌های ارتباطی یکی از وظایف این اداره کل است که هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون گاردریل، علائم ایمنی، تابلو اطلاعاتی و جان پناه توسط افراد سودجو به سرقت می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نبود تابلو‌های مسیرنما و هشداردهنده در جاده‌ها، رانندگان را با مشکلات متعددی مواجه می‌کند و بعضا باعث بروز حوادث رانندگی می‌شود، این اداره‌کل سریعا اقدام به جایگزینی علائم سرقت رفته در محور‌های مواصلاتی تحت پوشش می‌کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: سرقت و تخریب علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی هزینه‌های سنگین را به این اداره کل تحمیل می‌کند این درحالی است که این علائم با قیمت‌های بسیار اندک فروخته می‌شود.

قادری خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از سرقت‌ها علائم ایمنی و هشدار دهنده گشت‌زنی نیرو‌های راهداری این اداره کل در راه‌ها بیشتر شده است، اما از کاربران جاده‌ای و شهروندان نیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه سرقت و یا خرید و فروش علائم و تجهیزات ایمنی جاده‌ای، مراتب را یا از طریق تماس با تلفن ۱۴۱ جهت رسیدگی فوری گزارش دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.