سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان سمنان در رنگ‌بندی کرونا از وضعیت نارنجی خارج شد

طبق اعلام جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت کرونایی ۲ شهرستان در استان سمنان تغییر رنگ داشت و در مجموع استان از وضعیت نارنجی کرونایی خارج شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز جمعه ۱۲ آذر ١۴٠٠ که جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی را در سامانه ماسک منتشر کرد، استان سمنان ۲ تغییر در رنگ بندی کرونایی داشت.

بر اساس رنگ‌بندی جدید، شهرستان دامغان و شاهرود از نارنجی به زرد تغییر وضعیت دادند.

طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان‌های دامغان، شاهرود، سمنان، گرمسار، مهدیشهر و سرخه، در وضعیت زرد و شهرستان‌های آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

 روند شیوع کرونا و بستری بیماران کووید ۱۹ در همه استان‌ها همچنان نزولی یا پایدار گزارش شد و شاخص بستری کل روزانه نیز در همه استان‌ها به زیر ۵ نفر در هر صد هزار نفر جمعیت رسیده یا در حال رسیدن است.

در شبانه روز گذشته، ۱۳ استان کشور مرگ و میر صفر و یک نفر داشته اند. خراسان جنوبی، سمنان، خراسان شمالی، بوشهر، اردبیل، کردستان، گلستان و مازندران، هیچ موردی از مرگ و میر ثبت نکرده اند.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۶۶ نفر رسید.

انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.