سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتی‌های کرونایی مازندران به صفر رسید

هیچ موردی از فوتی کرونایی در شبانه روز گذشته در مازندران ثبت نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند، اما هیچ موردی از فوتی کرونایی در این مدت در مازندران ثبت نشد.

بستری ۵۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:۵۴بیمار جدید مشکوکِ مبتلا به ویروس کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۶۶نفر هم در این مدت با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

او افزود: ۲۷۵بیمار مبتلا به کووید۱۹ هم اکنون، در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری بوده و از این تعداد ۵۰بیمار با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، با دستگاه‌های تنفسی ادامه حیات می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه شبانه روز گذشته گزارشی مبنی بر فوت کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت نرسیده است، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

بستری ۱۳بیمار کرونایی جدید

دکتر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: با بستری ۱۳بیمار مشکوک مبتلا به کروناویروس در چهار مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، شمار بستری شدگان کرونایی به ۷۷بیمار رسید.

او به ترخیص ۱۹بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹همشهری بابلی مبتلا به کووید۱۹، با کمک دستگاه‌های تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه به زنگی ادامه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در این مدت هیچ فوتی بر اثر کرونا در مراکز درمانی این شهرستان گزارش نشده است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.