سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام:

احزاب و نخبگان استاندار جدید ایلام را برای پیشبرد برنامه‌ها یاری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار از عموم فعالان سیاسی و احزاب و نخبگان استان خواست استاندار جدید ایلام را برای پیشبرد برنامه‌های دولت در استان یاری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام ، گفت: حسن بهرام نیا از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و با توجه به سابقه مدیریتی از رزومه مناسبی برای تصدی مسئولیت استانداری ایلام برخوردار است و تجربه کار در وزارت کشور و همچنین آشنایی با حوزه نفت و گاز نیز از مزیت‌های وی است.

او افزود: دوران رقابت برای تصدی مسئولیت استانداری به پایان رسیده و امروز باید همه با تعامل، همگرایی و وحدت رویه تلاش کنیم استاندار جدید در جهت برنامه‌های مد نظر دولت در استان توفیق بیشتری داشته و موانع را از پیش روی وی برداریم.

او شایسته سالاری و عدالت در توزیع اعتبارات، منابع و امکانات را از مواردی ذکر کرد که باید مورد توجه تیم جدید استانداری ایلام قرار گیرد.

او به انتصاب یکی از فرزندان استان به عنوان وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: یوسف نوری از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و پس از جنگ نیز در سمت‌های مختلف این وزارتخانه فعالیت کرده و از دولت و مجلس برای این انتصاب شایسته قدردانی می‌کنیم، امیدواریم وی در حوزه آموزش و پرورش که از حساس‌ترین وزارتخانه‌های کشور است، موفق باشد.

او همچنین به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام پرداخت و مطرح کرد: اجرای باشکوه این کنگره به نوعی قدردانی از شهیدان و رزمندگان آن دوران سراسر افتخار و ادای دین به این عزیزان است.

او ابراز امیدواری کرد: رفتار و کردار شهیدان همواره مورد توجه و سرلوحه اعمال همه مردم و مسئولان قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.