سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله فلاحتی:

مردم گیلان از اجرای طرح بوم گردی در این استان گلایه دارند

امام جمعه رشت با بیان اینکه سرمایه گذاران در استان ویرانگری فرهنگی ایجاد نکنند، گفت: مردم از اجرای طرح بوم گردی در سال‌های اخیر گلایه دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: سرمایه گذاران با ورود به استان می‌توانند مشکل اشتغال را سامان دهند.

او با اشاره به اینکه سرمایه گذاران برای ورود به گیلان باید ۲ موضوع را مدنظر قرار دهند، افزود: سرمایه گذاران در استان ویرانگری فرهنگی ایجاد نکنند و مردم از اجرای طرح بوم گردی در سال‌های اخیر گلایه دارند.

امام جمعه رشت آسیب وارد نکردن به محیط زیست را دومین موضوع برای ورود سرمایه گذاران به گیلان ذکر کرد و یادآور شد: سرمایه گذاری که می‌خواهد به استان وارد شود، باید در حفظ محیط زیست نیز تلاش کند.

گرامیداشت ۱۶ آذر؛ روز دانشجو

آیت الله فلاحتی همچنین با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ حرکتی بر مبنای اصول و آرمان‌های اسلامی شکل گرفت.

او با بیان اینکه در طول یک قرن گذشته دانشگاه منشأ برکات خوبی بوده است، تصریح کرد: مفتخریم در کشوری زندگی می‌کنیم که دانشگاهیان آن در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و مطالبات و جنبش‌های دانشجویی در این راستا سیار مثمرثمر بوده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.