سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات تبدیل کابل مسی به خودنگهدار

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت:۲ هزار و ۷۴۴ کیلومتر از شبکه توزیع برق زنجان به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دولتیاری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، از ادامه عملیات تبدیل کابل مسی به خودنگهدار، در شبکه توزیع برق زنجان خبر داد.

او گفت: استانداردسازی شبکه‌های توزیع، کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت سیم‌های برق، از اهداف اساسی اجرای این طرح است.

دولتیاری با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲ هزار و ۷۴۴ کیلومتر از شبکه توزیع برق استان زنجان، به کابل خودنگهدار مجهز شده است افزود: با تکمیل این طرح، گام بلندی در ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکان برق زنجان و کاهش تلفات شبکه بر می‌داریم.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید تا پایان سال ۸۰۰ کیلومتر از شبکه توزیع برق استان زنجان از سیم مسی به کابل‌های خود نگهدار تبدیل شود که تا به امروز ۵۷۳ طرح با تبدیل ۵۰۳ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است و ۳۰۰ کلیومتر باقی مانده نیز تا پایان سال به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

دولتیاری ادامه داد: برای تبدیل ۸۰۰ کیلومتر از شبکه توزیع برق به کابل‌های خود نگهدار، اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.