سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس های دانشگاه یاسوج حضوری برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه یاسوج گفت: کلاس‌های دانشگاه یاسوج به صورت حضوری در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج افتخار می‌کند که در توسعه مرز‌های دانش بنیان جز دانشگاه‌های مطرح کشور و دنیا است.

او با بیان اینکه این واحد دانشگاهی کرونا زده نیست بلکه فعال و پویا به فعالیت‌های آموزشی خود ادمه می‌دهد، افزود: با توجه به اینکه دانشجویان این دانشگاه در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند ، کلاس‌های درس  با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی در دانشگاه یاسوج به صورت حضوری در حال برگزاری است و هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداشته و نداریم.

کرمی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود رشته‌ها و پژوهشکده‌های جدیدی در دانشگاه یاسوج راه اندازی شود، اضافه کرد: یکی از اهداف مهم ما در دانشگاه یاسوج توسعه کمی و کیفی پژوهش و آموزش در این دانشگاه براساس سند آمایش و توانمندی‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

او با بیان اینکه دانشگاه یاسوج جز دانشگاه‌های مطرح کشور در زمینه تحقیق و پژوهش است ادامه داد: دانشگاه یاسوج مشکلاتی زیادی دارد که انتظار داریم مسئولان و نمایندگان برای پیشرفت دانشگاه کمک کنند.

سرپرست دانشگاه یاسوج از راکد بودن طرح‌های عمرانی در این دانشگاه هم خبر داد و گفت: تلاش می‌شود طرح‌های عمرانی راکد و نیمه کاره دانشگاه یاسوج با حمایت مسئولان ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی فعال شده و به بهره برداری برسد.

کرمی با اشاره به اینکه همه مدیران قبلی برای پیشبرد اهداف دانشگاه قدم برداشته و ماهم پیرو مدیران قبلی همین اهداف را پیش می‌بریم افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم که برای پیشرفت دانشگاه یاسوج کمک کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.