سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۳۷ فقره سرقت درزابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۳۷ فقره سرقت در اجرای مرحله هشتم طرح اقتدار و امنیت اجتماعی در سطح آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: طی یک هفته گذشته با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت و کنترل سارقان سابقه دار، مرحله دیگری از طرح اقتدار پلیس و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای مرحله هشتم این طرح، واحد‌های مختلف انتظامی شهرستان موفق به دستگیری ۱۴ سارق سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد سارقان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تکمیلی صورت گرفت تا کنون به ۳۴ فقره انواع سرقت شامل ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ۷ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان‌های شمال استان اقرار کرده اند.

سرهنگ ثمره حسینی دستگیری ۳۸ خرده فروش موادمخدر، کشف ۹۳ کیلوگرم انواه مواد افیونی و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از نتایج دیگر اجرای این طرح برشمرد.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی با تأکید بر تداوم این طرح درهفته‌های آتی از شهروندان خواست به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص سارقان و فروشندگان مواد مخدر با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.