سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده مهار شد

آتش نشانان آبادان موفق شدند آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده را در عملیاتی حدود 2 ساعت مهار کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، روابط عمومی آتش نشانی آبادان اعلام کرد:آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده با حضور و همکاری 3 گروه  اطفای حریق از آتش نشانی آبادان، ایستگاه آتش نشانی اروندکنار و چوئبده در عملیاتی حدود 2 ساعت مهار شد.

علت حادثه در دست بررسی است.

ساعت 14 و 10 دقیقه به سامانه 125 اطلاع داده شد و پس از رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه در ساعت 15 و 2 دقیقه در ساعت 16 و 50 دقیقه آتش سوزی مهار شد.

رضا سفاری، مدیر کل بندر و دریانوردی نیز این آتش سوزی را در فاصله ۷ کیلومتری اداره بندر و دریانوردی چوئبده اعلام کرد و افزود: پس از دریافت گزارش آتش سوزی و بدون اتلاف وقت ، هماهنگی لازم انجام و یک فروند یدک کش آتشخوار پسر از سمت رودخانه بهمنشیر و تیم عملیاتی اطفاء حریق از بندر چوئبده که با استفاده از یک دستگاه خودروی سنگین اطفاء ، پمپ پرتابل اطفای حریق توهاتسو و پنج نفر از نیروی انسانی اعزام شد.

او ادامه داد: اولین تیم عملیاتی مهار آتش سوزی لنج های چوبی موجود در کشتی سازی ، تیم اطفاء حریق بندر چوئبده بود و بصورت نامحدود از رودخانه با استفاده از پمپ پرتابل اطفای حریق ۱۰ هزار لیتر آب در دو مرحله از خودروی سنگین آتش نشانی و حدود ۵۰۰ لیتر فوم بهره گیری کرد.

انتهای پیام /ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.