سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خبر‌های جدید خودرویی از زبان رئیس سازمان بورس

عشقی گفت: بخشی از خودرو‌های تولیدی خودروسازان مثل، خودرو‌های لوکس مشمول قیمت گذاری دستوری نیستند و در حال پیگیری هستیم تا وارد بورس کالا شوند.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قیمت گذاری خودرو گفت: در خصوص قیمت گذاری دستوری خودرو، از یک ماه قبل تصمیم گیری‌هایی شده بود، ولی در نحوه اجرا آن به مسائلی برخورد کردیم که قرار شد قیمت گذاری دستوری در این حوزه به نحوی صورت گیرد که مصرف کنند، تولید کننده و سهامداران منتفع شوند.


بیشتر بخوانید


او گفت: منطقی نیست که یک قشری مثل، مصرف کننده را فقط در نظر بگیریم، زیرا در این صورت کارخانه و سهامدار آن زمین می خورند و زیان انباشته برای آن شرکت به وجود می‌آید. در حال حاضر اگر قطعه سازی از خودروساز پول نگیرد دیگر نمی تواند خودرو تولید کند؛ بنابراین باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: امیدواریم در نحوه اجرای قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو، تصمیم گیری منطقی شود. زیرا در این صورت کارخانه به قیمتی می فروشد که متضرر نشود و این صنعت از طرح بخت آزمایی ایجاد شده، خارج شود.

عشقی گفت: بخشی از خودرو‌های تولیدی خودروسازان مثل، خودرو‌های لوکس مشمول قیمت گذاری دستوری نیستند و در حال پیگیری هستیم تا وارد بورس کالا شوند و خودرو‌های عمومی تر، خودرو‌هایی که حالت انحصاری و مصرف کننده عمومی بیشتری داشته باشند با مکانیزمی که در ستاد تنظیم بازار تصویب شده، به فروش روند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
تبعیض در حق سهامداران بورس
۲۳:۱۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
چرا بانک مرکزی و بانکهای معتبر در بورس مثل وبملت وتجارت وپارس وبصادر وبانک که متعلق به بانک ملی است در مورد تاخیر 2 روز در واریز پول سهامداران از طریق کارگزاری ها و سپرده گذاری مرکزی پاسخگو نیستن؟مگر معاملات آنلاین و اینترنتی نیست و تمام مبادلات بانکی و بورسی اینترنتی و آنی نیست پس چرا کارگزاری ها و سپرده گذاری مرکزی 2 روز تاخیر در واریز وجه سهامداران آنلاین که فروش زده اند و درخواست وجه زده اند اعمال میکنند؟
چرا بانک ملت و تجارت صادرات و پارسیان و سامان و اقتصاد نوین پول اونایی که ارز دیجیتال بیت کویین و اتریوم ریپل شیبا کاردانو سولانا را میفروشند فوری واریز میکند اما پول ما سهامداران بورس کشور خودمان را 2 روز تو حساب کارگزاری ها و بانکها نگه می دارند؟
البته مال اونا را درست انجام می دهد چون از نهادهای ناظر بین المللی میترسند اما چرا این بانکها و کارگزاری ها از نهادهای ناظر داخلی نمی ترسند و حساب نمی برند؟چرا ناظر بورس و وزارت اقتصاد کارگزاری ها و بانکها را ملزم نمیکند آنی یا همان روز آخر وقت پول سهامداران داخلی بحسابشون واریز شود؟؟ واقعا چرا؟؟؟ علتی داره؟؟؟
لطفا پیگیر این موضوع مهم باشید
۲۳:۱۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
چرا بانک مرکزی و بانکهای معتبر در بورس مثل وبملت وتجارت وپارس وبصادر وبانک که متعلق به بانک ملی است در مورد تاخیر 2 روز در واریز پول سهامداران از طریق کارگزاری ها و سپرده گذاری مرکزی پاسخگو نیستن؟مگر معاملات آنلاین و اینترنتی نیست و تمام مبادلات بانکی و بورسی اینترنتی و آنی نیست پس چرا کارگزاری ها و سپرده گذاری مرکزی 2 روز تاخیر در واریز وجه سهامداران آنلاین که فروش زده اند و درخواست وجه زده اند اعمال میکنند؟
چرا بانک ملت و تجارت صادرات و پارسیان و سامان و اقتصاد نوین پول اونایی که ارز دیجیتال بیت کویین و اتریوم ریپل شیبا کاردانو سولانا را میفروشند فوری واریز میکند اما پول ما سهامداران بورس کشور خودمان را 2 روز تو حساب کارگزاری ها و بانکها نگه می دارند؟
البته مال اونا را درست انجام می دهد چون از نهادهای ناظر بین المللی میترسند اما چرا این بانکها و کارگزاری ها از نهادهای ناظر داخلی نمی ترسند و حساب نمی برند؟چرا ناظر بورس و وزارت اقتصاد کارگزاری ها و بانکها را ملزم نمیکند آنی یا همان روز آخر وقت پول سهامداران داخلی بحسابشون واریز شود؟؟ واقعا چرا؟؟؟ علتی داره؟؟؟
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
اکثرا ماشینهامون چینیه قیمت یوان چنده چرا باز ده برابره باید قیمت ماشینهای چینی از پراید وپژو ارزونترباشه که هست اما ب ما کرون میدن ب والاه اون دنیا جوابگو باشین
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
بورس خودشرکت میاد سرمایه نصفه میزاره البته یکی ازاعضای هیت مدیره بعداز ارزاولیه شدن طبق روال یه مدت سود میده بعدمیگن ببینین قیمت خودرو باید بالابره وقتی مردم میخوان خارج بشن میخواد ریزشی بشه هیت مدیره های بعدی همون سهامدارن تاجر میان وسط گود هفتاد تا هشتاد درصد سهم هارو جارو میکنن و یه خیلی کم ب مردم میرسه بعد دوباره میبین مردم اقبال نشون نمیدن نزولی میشه البته روقیمت ماشین تاثیر نداره پایین نمیاد الان پارس خودرو وچند تا دیگه هستن اکه قانونی باشه باید قیمت ماشینها پایین بباد چرا نمیاد بااینکه بورس شاخصش یکمیلیون سیصد اومده قیمت هیچی پایین نیست این کلاهبرداریه
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
بورس خودشرکت میاد سرمایه نصفه میزاره البته یکی ازاعضای هیت مدیره بعداز ارزاولیه شدن طبق روال یه مدت سود میده بعدمیگن ببینین قیمت خودرو باید بالابره وقتی مردم میخوان خارج بشن میخواد ریزشی بشه هیت مدیره های بعدی همون سهامدارن تاجر میان وسط گود هفتاد تا هشتاد درصد سهم هارو جارو میکنن و یه خیلی کم ب مردم میرسه بعد دوباره میبین مردم اقبال نشون نمیدن نزولی میشه البته روقیمت ماشین تاثیر نداره پایین نمیاد الان پارس خودرو وچند تا دیگه هستن اکه قانونی باشه باید قیمت ماشینها پایین بباد چرا نمیاد بااینکه بورس شاخصش یکمیلیون سیصد اومده قیمت هیچی پایین نیست این کلاهبرداریه
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
این همه پول واسه ماشینای بنجولتون
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
اگر فقط و فقط سکوت کنین واسم هیچی رونبرین بهتره اینو میتونین بفهمین؟بدبخت کردین مردم رو بااین حرفاتون
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
آقا چرا جلوی خرید و فروش سهام عدالت و گرفتید؟؟
مهدی
۰۸:۳۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
بورس همیشه منفی که رییس نمیخواد!؟
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
عشقی اینجوری که تو میگی تصمیم دارید دو خودروساز ورشکسته که با وجود انحصاری بودن بازار و بی کیفیت بودن محصولاتشون به دلیل سوءمدیریت دچار زیان انباشته شدن(البته به ادعای خودشون، در حقیقت عده کمی از قیمت تمام شده این محصولات خبر دارند، عدم شفافیت= فساد سازمان یافته) علی رغم چند برابر شدن قیمت خودرو باز هم گران شود و انقدر از جیب مردم پول بردارید تا به سود هنگفت برسید
هر کشور دیگه ای بود سالها پیش درب این کارخونه های فساد رو گل گرفته بود اما در کشور ما چیزی که ارزش ندارد جان و مال ملت
به اسم "حمایت از تولید ملی" خیلی خوب سر ملت رو زیر آب میکنید و جیب شون هم می زنید و هر کی هم اعتراض کنه یه دشمن خیالی نشونش میدید، با وجود شما این ملت نیاز به دشمن نداره
محمد
۰۸:۱۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
تویکی نمیخاد برای قیمت گذاری خودرو حرف بزنی اگه راست میگی برو وضعیت بورس رو درست کن همه رو ورشکست کردید .
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
ما خودرو استانداردهم نداریم چه برسه به لوکس
علیرضا
۰۷:۰۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
اول مرد باشید و نظر منم پخش کنید ونترسید از مافیای بزرگ خودرویی و بورسی . این مافیای کثیف همه کشور را دچارتنش کردند.یکیشون همون پیر کچله که اسم ناپاکشو نمیدونم از سران صنعت خودرو هستن . بهش بگید دست بردار از سر باقی مانده سرمایه مردم. مرد باشید این نظر را پخش کنید.
حسین
۰۷:۰۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
آقای عشقی بزرگوار یکی از اصول مهم مدیریت کنترل و نظارت است که خوشبختانه این وظیفه در کشور ما فراموش شده است. سازمان شما سال گذشته نماد سیتا یکی از هلدینگهای شستا رو با قیمت۱۵۰۰ تومان به مردم در قالب عرضه اولیه فروخت و الان بعد از یک سال قیمت آن به ۹۰۰ تومان رسیده. لطفا پی گیری فرمایید کدام دانشمندی این شرکت رو قیمت گذاری کرده.
از آنجا که چهره متدینی دارید شما رو توصیه می کنم بترسید از روزی که تمام اسرار در محضر حق تعالی آشکار خواهد شد و بدانید این دنیا سرای فانی است . والعاقبه للمتقین
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
پس با این اوصاف فقط وانت و پراید و خانواده اش با پژو و خانواده اش و همین طور سمند و خانواده اش میشه غیر لوکس و تمام دنده اتومات ها و .... میشه لوکس
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
من نمیدونم چرا هرچی عتیقه است میذارن رئیس بورس.
اصلا قیافه اینا نگران کننده است
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
بعد می گن چرا مهاجرت می کنین
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
اگه آزاد کنن کسی به این اشغالا داخل پول نمیده اونوقت چی میشه
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
دوستان اقتصاد ی وملت خدمتون عرض میکنم فرض کنید شما رفتید به یه کشور قرداد هزارتن تخمرغ بستید حالا میخوایید صادرکنید ارزم برای کشور وارد کنید بعد یه دفعه دولت میاد این وسط میگه نه حق نداری صادرکنید ارز بیاری تخمرغ گران میشه. بدانیددر ایران این در مورد دامدار خودرو هر چی که فک میکنید هست. خوب آقای دولت تو چیکار به اون داری تو برو هر کجا تخمرغ ارزونه بردار بیار حالا این خواست به داخل بفروشه نخواست نفروشه به شما. بیا فرض کنید یه شرکت یه لباس شویی اشغال تولید میکنه وقتی یکه میره به همون قیمت یه چیریو وارد کنه با کیفت بهتره دادا داخلی در میاد ما بدخت شدیم به جهنم بدبخت شدید این همه نخبه تومملکت جذب کن کیفت ببر بالا رقابت کن از اون ورم به مردم میگن همینه بخریدتولید داخل فقط. تولید کننده ام که رقیب نداره کیفت ببره بالا میگه هرچی اشغال تولید کنم می‌خرن... کل مشکل مملکت بغیر چن مورد همینه اینو میگن اقتصاد دستوری هم تولیدبا کیفت داخلی که میتونسته صادر کنه ضررمیکنه هم مردم ضررمیکنه. سود فقط دولتی سهامدار این مشکله مملکته یه گاوچرونم نیست اینو بگه تذکر بده مجلسم به جای منافع ملت منافع دولت گرفته چون همه با همن تمام
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
رییسی ناتوان ترین رییس جمهور تاریخ ایرانه حتی نتونست قیمت خودرو را کاهش بده
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
دوستان یا دشمنان واقعی ملت دست از انحصار بردارید اصلا این خودرو سازها را رها کنید هر چقد دوستدارن قیمت بزارن شما برای حق مردم مصرف کننده برید وارد کنید هر کجا ارزون خوب از اونجا دوست داشتن قیمت‌ها را با واردات شمام همسان کنن دوست نداشتن از دور خارج شن اقتصاد همینه تمام
مصطفی
۰۰:۴۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
شما گلیم خیس شده بورس از آب بکش قیمت دستوری نوش جان!!! دکتر جان وقتی قیمت کارخانه هزارتومان اضافه شده بازار ده برابر اضافه میکنه .کجای کاری برادر انگار توی ایران تشریف نداری.تا همین جاش ظلم بزرگی به مصرف کننده شده ترا خدا خرابترش نکنید.
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خبرهای خوب اینا باعث میشه همیشه ما سهامداران ضرر کنیم
...
بیا همون ته مانده ی سرمایه مو تو بورس بگیر راحت شم 40 درصد مونده ...
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
اگر هنوز نفهمیدی که بورس کلاهبرداری دولتی است حقته که تو ضرر بمونی و تاوان ضرر تو رو بنده با خرید یک خودروی بی کیفیت به چند برابر قیمت نباید بدم
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
هر 6 ماه یکبار یک فرد ی را مدیر بورس می کنند و تازه میخواد راه بیافته ، عوضش می کنن . این آقای عشقی ساده است و هنوز خودرو ساز ها را نشناخته . خودرو 20 میلیونی را 200 میلیون بفروشی و زیان ده باشی ! تنها را نجات خودرو سازی ایران اینه که کلیه مدیران سطح عالی و هیئت مدیره ها را به یکباره اخراج کنند و از فارغ التحصیلان متخصص جایگزین کنن.
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
هر شركتي سود سهام رو به بانكي خاص ميريزه و اصلا به سجام واريز نميكنه..الان سه ساله سجام هست چرا تو اين اوضاع كرونايي مردم و رو روانه بانك ميكنن???بنده سه ساله كه سود سهام دريافت نكردم...رفتم بانك ميگه دير امدي ما نميتونيم پرداخت كنيم زنگ بزن شركت...زنگ ميزني شركت يا جواب نميدن يا ميگن دست بانكه و به ما ربطي نداره...الان ما بايد پولمون رو از كي بگيريم چرا طلب سهامداران رو نميدن???
وطنم ایران
۲۳:۳۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
سلام.مردم چهار میلیون خودرو نیاز دارند،ایران خودرو و سایپا با دلالی و احتکار و لابی گری در مجلس و دولت، جلوی واردات خودرو را گرفته و در حال قالب کردن حلبی های خود به مردم و گران‌فروشی دههابرابری هستند،برای یک بار هم که شده جلوی واردات خودرو برای عموم مردم بدون خودرو و بدون تعرفه گمرکی باز کنید تا بازار رقابتی شود.با تشکر
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
به زودی به امید خدا با لغو قیمت گذاری دستوری خودرو سهامداران به حق خودشون میرسن
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
گرانیییییییییییی
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
یه دانه پاشی دیگه واسه جیب بری از مردم
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اگر قراره قیمت خودروهای داخلی دستوری نباشه و حقوق نداشته مصرف کنندگان رو فقط بهش گیر بدین، اول واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی کهکشانی که گذاشتین رو بردارین، تا ببینین اینی که به اسم خودرو در داخل تولید میشه رو هیچ کسی نمیخره تا خون مردم رو فرغون سازان داخلی توی شیشه نکنن.
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنتتون کنه که با پولی که چند سال کار کردم خودرو گران کردین نتونستم خودرو بخرم ازدواج کنم
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
دروغهایی که شما این چندساله گفتید والا شیطان هم از دست شما کلافه شد
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
گرانه
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
این دیگه چه وضعی هست؟؟؟
خسته شدیم دیگه
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنتتون کنه،باز می خواین گرون کنید
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
منطقی نیست که یک قشری مثل، مصرف کننده
یک جانباز
۲۱:۰۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
در گفت و گو اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
خبر‌های جدید خودرویی از زبان رئیس سازمان بورس

این آقای عشقی از روزی که رئیس سازمان بورس شده بورس هر روز بدتر از قبل شده آقای عزیز وقتی بلد نیستی مدیریت کنی برو
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
همش دروغ باشه
سعید
۲۰:۴۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
بهترین راه ابنه جمع کنید کارخانه را تمام
مجتبی
۲۰:۴۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
مثلا خودروی لوکس به چه معناست ایران خودرو و سایپا دارن تولید می کنند ؟ بنده مثلا الان بخوان یه ماشین اتومات بخرم الان تو بازار رانا و دنا و یا کوییک پلاس سایپا اینا مثلا لوکس هستن خدایش دنا پلاس ارزش 395 میلیون که کارخونه اش میگیره یعنی براتون کم هستش که والا ایران خوردو و سایپا هر کاری خواستن کردن من یه جوان 30 ساله با مدرک لیسانس از بس کارگری کردم پاهام و رگ سیاتیکم گرفته دیگه توان راندون ماشین دنده دستی و ندارم تکلیف من چیه ؟ چرا واردات خودرو آزاد نمی کنید بدون گمرگی ؟؟... واردات خودرو بدون گمرکی آزاد کنید بعدش اصلا قیمت دستوری حذف بکنید ایران خودرو سایپا بگید قیمت گذاری دلبخواهی کنن مطمئن باشید ایران خودرو سایپا ظرف شش ماه درشون رو گل می گیرن چون هیچ آدم عاقلی نمیره خودروی بی کیفیت بدون آپشن مزخرف ایرانی بخره
علی محرابی لیشتر
۲۰:۴۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
بعید میدونم نفع مردم در کار باشه
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خیلی ممنون این یعنی افزایش قیمت درست میگم؟واقعا حس نمی کنین الا با پول این ماشین ها اگر ازاد میکردین بهترین خودروها رو سوار میشدیم با کیفیت بالاتر
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
ما که تا حالا حمایتی از مصرف کننده ندیدیم و فقط حمایت از خودروساز بی کیفت بوده...آزاد سازی قیمت خودرو بدون واردات و رفع انحصار ظلم در حق مردم..
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
تولید خودرو می‌باید به مرز ده ملیون در سال آنهم با چندین قطب خودروسازی ،برسد.
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
تا حالا تمام اقدامات به نفع خودروساز بود واصلا به نفع مصرف کننده نبوده قیمت پراید حدودصدوشصت میلیون است یعنی هشت برابر چهارسال قبل آیا حقوق ودرآمدهشت برابرشده شرم کن رییس بورس
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
بدترین و اخرین مرحله پازل تامین نکردن نیاز داخل بود ( تحریم بهانه است و اگه نیست باید ازقبل فکرشو میکردین با فرصت چهل ساله )
آلودگی و خراب کردن محیط زیست و سلامت مردم , کشتار بالا در تصادفات ، کیفیت نازل و مشکلات مالی و روانی صاحب خودرو و پای ثابت تعمیرگاه بودن ، پول گاز و آب و برق نازل بدون بازدهی ، تمام استخدامها سفارشی و بیرون بودن نخبه ها ، کلی هدر رفت پول بیت المال با ساختن کارخانه بیخود ، مونتاژ خودروهای سی سال پیش و زشت کردن چهر شهر جدیدام از رو همونا با تغییر چراغ ساخته شده
دیگه چی باید بشه تعطیل کنن ؟ هر روز ضرره ، قطعه سازی کنین یا کارخانه مونتاژ چهارتا برند جهانی که تو جهان کم آوردن
احسن
۱۹:۰۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
ایران از کی خودرو لوکس تولید میکنه ما نفهمیدیم؟
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
«او گفت: منطقی نیست که یک قشری مثل، مصرف کننده را فقط در نظر بگیریم»!!! نه اینکه این چند سال فقط به فکر مصرف کننده بودید!
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
فساد مطلق خودروسازی خون مردم را مکیده است
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
از هفته ی بعد به امید خدا سهام خودرویی باز میشن و بورس به روند صعودی برمیگرده ... دولت یک بازار سبز حداقل یک ماهه به مردم و سهامدار مظلوم بدهکاره
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اگه باز یکی پانشه شبانه تکذیب کنه این خبر حتی اگه بهش عمل نشه بازم تنها حرفش میتونه شوک مثبت به سهام خودرویی بده
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اگه خدا بخواد به زودی سهامداران مظلوم خودرویی بعد از یک و نیم سال از زیان خارج خواهند شد
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
ان شاالله
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اگر انحصاری نیست پس چرا واردات آزاد نیست
دلال خودرو عزیز
۱۸:۰۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خودرو چرا این قد ارزونه؟
چرررا گرون ش نمی کنیید ؟
آقای رئیسی من دلال هستم ضرر میکنم . نکنید خواهشا . لطفا گرون شهر
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
این نمایش ها رو تموم کنید
حناتون رنگ نداره
دولت داره پوست مردم رو میکنه
واردات رو آزاد کنید.هر کسی خودش تصمیم بگیره چه ماشینی سوار بشه.زندانی کردن مردم کار درستی نیست
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
ماشین از اولم باید میرفت تو بورس
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
تحریم ها وقطعنامه های سازمان ملل کاغذپارهای بود که مارابه این روزانداخت
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
یاد جمله صادرات قطعه به بی ام دبلیو افتادم در ظاهر مثلا خواستن بگن قطعه ساز قوی هستیم ولی در اصل هدف صادرات سوری به این شرکتها و واردات خودرو و رانت عده ای بود ، حالا اینم داستانش همونه بورس
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اخه کجای دنیا خودرو در بورس میفروشن ،
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
احسن،خودروسازان هم احتکار می‌کنند هم گران‌فروشی دههابرابری بعد باز میگند ضرر کردیم
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
به چندتا خودروی چینی بی کیفیت که تو ایران بازم چندتا ازاپشناشو حذف کردید میگید لوکس ؟؟؟ واردات خودرو رو ازاد کنید مالیاتشم بگیرید
انقد این ماجرا هضمش براتون سنگینه؟
علیرضا
۰۷:۱۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
نه داداش هضمش سخت نیست .ولی مافیای خودرو سازها خیلی راحت کل بازار را گروگان گرفته اند. مشکل اینجاست . همین مافیا میگن هر لگن تولیدوشون که جدیدا با وزش باد هم بدنه نحیف پژوپارس ها تاب وموج بر میدارند را ده برابرقیمت دارن میدن به مردم بدبخت .و باز هم میخوان گرونترش کنند .
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
هر شرکت خودروساز متضرر تعطیل کنه اگه داره ضرر میده
چی فکر میکنید راجع به مردم. خودرو های لوکس داخلی؟؟ واقعا که لوکس.
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
کلاهی بزرگ بر سر مردم عزیز ایران