سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای داشتن جامعه سالم، ترویج و توسعه ورزش همگانی ضروری است

نایب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان گفت: یکی از راه‌های موجود برای داشتن جامعه‌ای سالم از نظر روحی و اجتماعی، ترویج و توسعه ورزش همگانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرستو شهنی نایب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان گفته است که یکی از راه‌های موجود برای داشتن جامعه‌ای سالم از نظر روحی و اجتماعی، ترویج و توسعه ورزش همگانی است.

او افزود: توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان دولت و سایر نهاد‌ها علاوه بر آنکه نشاط، حوصله و صبر آن‌ها را افزایش می‌دهد، باعث می‌شود کارکنان با توان بیشتری به مردم خدمت کنند، و از همین رو امسال دوره‌های آموزشی فراوانی در جهت ارتقای درجه علمی مربیان برگزار کردیم و معتقدیم که آموزش در کیفیت ورزش‌های همگانی بسیار تاثیرگذار است.

شهنی با اشاره به نقش ورزش در تقویت بدن برای مقابله با کرونا نیز بیان کرد: ابتلا به کرونا در ورزش‌های همگانی با توجه به فعالیت در فضای باز و رعایت فاصله اجتماعی بسیار کمتر شده است.

شیوع کرونا انجام ورزش در استان و کشور را بسیار کمرنگ کرده است و وسعت فعالیت هیات ورزش همگانی و گستردگی جامعه هدف آن یعنی عموم مردم زیاد است.

شهنی کمیته‌های تحت نظر هیات ورزش‌های همگانی در حال فعالیت را ۵۷ هیات بیان کرد که هر کدام از آن‌ها دارای چند زیر گروه است.

او هدف اصلی این هیات را افزایش درصد مشارکت مردمی و حرکت به سمت یک جامعه پویا، سالم و پر تحرک دانست و افزود: در چند ماه اخیر همایش‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان برگزار شده که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اگه ورزش همگانی خوبه.
چرا تو برخی شهرها اجازه دوچرخه سواری به بانوان داده نمیشه؟!!!