سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان تحویل بودجه ۱۴۰۱ به مجلس مشخص شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تحویل سر موعد قانونی بودجه سال آینده به مجلس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،  گفت: معمولا جلسات مشترک بین دولت و مجلس نتایج مثبتی به همراه داشته و باعث همزبانی، همدلی و تشکیک مساعی در جهت حل مشکلات مردم می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: هم‌‎اکنون که در فصل بودجه قرار داریم تغییری در ساختار بودجه در حال شکل‌گیری است و حتما ارائه نظر و همراهی مجلس در این مورد مهم است و باید نقطه نظرات نمایندگان و نکاتی که کمیسیون‌ها در این مورد دارند، مدنظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: ما تلاش کردیم قبل از اینکه لایحه بودجه را به دولت ببریم با برخی از کمیسیون‌های مجلس جلسه داشته باشیم و نقطه نظرات آنها را گرفتیم و تغییراتی که قرار است در آنچه که در گذشته تحت عنوان لایحه بودجه ارائه شده بود، اعمال کنیم را به آنها انتقال دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، تاکید کرد: تنظیم لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به اتمام رسیده است و دو جلسه در دولت نیز مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم آن را به موقع و طبق قانون در تاریخ ۱۵ آذرماه به مجلس تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
همه دولت ها طبق برنامه 5ساله، ظرف چند سال باید چند درصدی اضافه کنند. در سال های اول دولتشان، کمتر اضافه می کنند. نزدیک انتخابات بعدی که می شود، درصد ها را بالا می برند تا برای دوره بعد رای به دست بیاورند.
این افزایش ها ربطی به تورم ندارند و مربوط به برنامه های 5ساله و انتخابات و... است.
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
افزایش حقوق کمتر از ۲۵ درصد ظلم در حق حقوق بگیر هست . خداییش حواستون به این قشر باشد .
اگر توانستید قیمتها را به یکسال قبل برگردانید ما هم راضی هستیم حقوقها افزایش یک درصدی هم نداشته باشد .
نماینده محترم مجلس ، تو منتخب من هستی از من دفاع کن .
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
تا جاییکه تو خاطر همه هست تمام دولتها عجب بودجه ای برا تصویب به مجلس میدادند و مجلس هم عجب تصویبی میکرد که همچین بودجه ای و تصویبی جهان که دنیا بخود ندیده بوده بوده بوده ده ده
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
موفق باشید
خدا کمکتون کنه
سعید
۱۳:۰۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
خداوکیلی حقوق کارمندهایی زیر 5میلیونه رو یه تغییر اساسی بدین حداقل حقوق رو بیارین 6میلیون
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
تشریک مساعی بایدنتیجه اش درجامعه مشخص بشه باتشریک مساعی دولت ومجلس پراید شد دومیلیارد ریال ناقابل کجای دنیا ماشینی درحد واندازه پراید دومیلیارده یا خانه ۶۰ متری میلیارد ی خرید وفروش میشه دوستان حرف از تشریک مساعی نزنید حال ملت بهم میخوره