سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با جانباز قطع نخاعی ناجا

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، با جانباز ۱۰۰ درصد ناجا و ۷۰ درصد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با توجه به شرایط جسمانی «قطع نخاع» جانباز ۱۰۰ درصد ناجا، محسن طاهری ضمن حضور در محوطه ستاد فرماندهی با او دیدار و گفتگو کرد.

او با اشاره به اینکه صبر و استقامت جانبازان موجب سربلندی و افتخار اسلام است، افزود: شما جانبازان سرافراز با از خود گذشتگی همواره امید و انگیزه را به جامعه تزریق کرده اید.


بیشتر بخوانید


سردار امان الهی ضمن بزرگداشت مقام جانبازان انقلاب اسلامی و خانواده معزز آن ها، اضافه کرد: جانبازان با نثار اعضای بدن خود کلمه ایثار را به درستی معنا کردند و به راستی مجاهدان فی سبیل الله هستند و همسران و فرزندان آن‌ها با خدمتی که به جانبازان می‌کنند لحظه به لحظه اجر خداوند را برای خود به ارمغان می‌آورند.

او اظهار داشت: جانبازان و شهدا، ایثار و جانفشانی را تا سر حد کمال به نمایش گذاشته اند و بدون تردید امنیت و سر افرازی مملکت ایران اسلامی مدیون رشادت‌های این عزیزان است و آنان این کشور اسلامی را با قطره‌های خون خود از گزند جهان خواران بیمه کردند.

سردار امان الهی تصریح کرد: صبر و استقامت جانبازان موجب رضایت پروردگار شده است و در سایه فداکاری و از خود گذشتگی شماست که امروزه از امنیت پایداری در جامعه برخوردار هستیم.

او گفت: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه دینی و اسلامی ما است که می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند.

سردار امان اللهی بیان کرد: حفظ آرمان‌های شهدا وجانبازان و ادامه راه آنان مهم‌ترین تکلیف نسل امروز و توجه به خانواده آن‌ها توجه به همه ارزش‌ها است.

او با بیان اینکه جانبازان و خانواده شهدا همواره مایه دلگرمی و قوت قلب ما هستند و بایستی درس مردانگی، ایثار، استقامت و صبوری را از آنان آموخت، افزود: همه ما باید ادامه دهنده راه آنان در راستای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین در دفاع از ولایت فقیه باشیم.

سردار امان الهی اضافه کرد: روحیه ایثار و از جان گذشتگی، از باور‌های دینی و اعتقادات قلبی انسان‌های پاک و خدایی نشأت می‌گیرد که تداوم این روحیه راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است

در پایان این دیدار، فرمانده انتظامی استان با تقدیم هدیه‌ای از زحمات و ایثارگری‌های این جانباز قدردانی کرد.

گفتنی است؛ محسن طاهری از اهالی شهر نقنه شهرستان بروجن، در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۳۷۹ به علت درگیری با اشرار مسلح به علت اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و منجر به قطع نخاع وی شد که بر این اساس از نظر ناجا جانباز ۱۰۰ درصد جمعی پاسگاه چشمه وزیر شهرستان تایباد و از نظر بنیاد شهید و امور ایثارگرانر جانباز ۷۰ درصدی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.