سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف ۶ هکتار زمین کشاورزی در لارستان

مدیر جهاد کشاورزی لارستان گفت: ۶ هکتار از زمین‌های کشاورزی در منطقه دهکویه این شهرستان از دست سودجویان و متصرفان عرصه‌های ملی آزاد و بازپس گیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد مظفری اعلام کرد: برخی سودجویان که به صورت غیرمجاز و شبانه اقدام به تغییر کاربری زمین‌های کشارورزی در منطقه دهکویه لارستان می‌کردند شناسایی شدند.

او بیان کرد: تمام ساخت و ساز‌های غیرمجاز از سوی این سودجویان با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی شهرستان لارستان تخریب و بازپس گیری شد.

مظفری گفت: سودجویان و متصرفان عرصه‌های ملی و کشاورزی در اقدامی غیرقانونی و با تغییر کاربری‌های غیر مجاز شبانه اقدام به ساخت و ساز شامل پی کنی، شالوده و دیوار و فنس کشی می‌کردند که با هوشیاری نیرو‌های یگان حفاظت اراضی ملی در جهاد کشاورزی شهرستان این افراد شناسایی شدند.

او گفت: عملیات تخریب و بازپس گیری این میزان زمین تصرف شده در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی بوده است.

به گفته این مسئول، کار تخریب و بازگشت به وضعیت سابق در زمین‌های تصرف شده با دستور قضایی و نظارت نماینده دادستان شهرستان لارستان و همراهی یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی و نیرو‌های اداره امور اراضی این شهرستان انجام شد.

مظفری با تاکید بر استمرار مقابله با تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان لارستان اظهار داشت: تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز تا کوتاهی کامل دست متصرفان در عرصه‌های کشاورزی این شهرستان با قوت ادامه دارد.

شهرستان لارستان دارای ۵۵ هزار هکتار اراضی کشاورزی است که از این میزان ۳۲ هزار هکتار دیم و ۲۳ هزار هکتار نیز آبی است. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.