سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

خوابگاه های دانش آموزی در مدارس شبانه روزی فعال اند

یکه خانی گفت: خوابگاه های دانش آموزی با نصف ظرفیت خود در خراسان جنوبی فعال هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، یکه خانی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در خصوص وضعیت فعالیت مدارس شبانه روزی و خوابگاه‌های دانش آموزی گفت: با بازگشایی مدارس، خوابگاه‌های دانش آموزی نیز شروع به فعالیت کرده اند.

او افزود: فعالیت خوابگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه است و پذیرش دانش آموز به صورت ۵۰ درصد کل ظرفیت خوابگاه انجام می‌شود؛ این بدین معناست که در اتاق‌های با ظرفیت ۸ نفر، حدود ۴ نفر پذیرش می‌شوند.


بیشتر بخوانید


یکه خانی بیان کرد: حضور دانش آموزان به صورت یک هفته در میان است و ضدعفونی خوابگاه‌ها نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت سالن‌های غذاخوری دانش آموزان در مدارس شبانه روزی استان عنوان کرد: عمده خوراک از سوی آشپزخانه مرکزی به مدارس ارسال می‌شود و پخت در خود مدرسه صورت نمی‌گیرد.

او ادامه داد: در سطح استان ۱۴۶ مدرسه شبانه روزی وجود دارند که ۵۷ مدرسه در مقطع متوسطه اول و ۸۹ مدرسه در مقطع متوسطه دوم فعال اند.
یکه خانی اظهار کرد: ۷ هزار و ۲۰۰ دانش آموز در مقطع متوسطه اول در مدارس شبانه روزی تحصیل می‌کنند و ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز نیز در مدارس شبانه روزی مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.