سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در زرند

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری اعضای یک باند ۶ نفره سرقت سیم و کابل برق و کشف ۴۸ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمود خدادادنژاد، فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم کابل برق از نقاط مختلف در شهرستان "زرند"، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها و برخورد قاطع با سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهر زرند با انجام اقدامات اطلاعاتی، به سرنخ‌هایی از نقش ۴ سارق سابقه دار در این خصوص رسیده و پس از هماهنگی‌های قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند بیان داشت: در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی انجام شده این سارقان به ۴۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ خدادادنژاد گفت: همچنین با تلاش ماموران در این رابطه ۲ مالخر نیز شناسایی و پس از دستگیری و بازرسی از اماکن مربوط به آنان مقادیری سیم برق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نیز کشف شد.

او  با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند بیان کرد: مبارزه بی امان با سارقان به صورت مستمر در دستور کار پلیس است و شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی می‌توانند موارد مشکوک را با شماره تماس ۱۱۰ در میان بگذارند.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.