سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان تاکیدکرد؛

تاکید بر رفع مشکلات معلولان استان

مدیرکل بهزستی استان گفت:براساس نام گذاری‌های ایام هفته معلولان در سال جاری تاکید بر رفع مشکلات آن‌ها رویکرد اصلی همه برنامه‌های پیش بینی شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرگل صحاف مدیرکل بهزستی استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل اعلام کردوگفت:با هزینه کرد ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در ۴۱ مرکز بهزیستی بیش از ۲ هزار ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش خدمات توان بخشی و مراقبتی به صورت تخصصی دریافت کرده اند.

اوافزود: در جهت تقویت توانمندی‌ها و جلوگیری از پیشرفت معلولیت و تسهیل دستیابی به استقلال نسبی روزانه به بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ نفر از معلولان جسمی، ذهنی، اوتیسم، اختلال شنوایی و بینایی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خدمات ارائه شده است.
او گفت:در هشت ماه سال جاری با اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی وسایل کمک توانبخشی به تعداد ۱۶۰ دستگاه ویلچر، ۱۵۰۰ باطری سمعک و ۵۰۰ عدد سمعک تهیه و در بین افراد تحت پوشش توزیع شده است.

مدیرکل بهزستی استان گفت: خرید خدمات توانپزشکی، کمک به کودکان ناشنوا جهت کاشت و نگهداشت حلزون شنوایی، کمک‌های رفاهی و معیشتی، انجام کمیسیون‌های پزشکی و مناسب سازی منزل و خودرو معلولان را از دیگر اقدامات این اداره کل برشمرد و گفت: در مجموع برای ارائه این خدمات به جامعه هدف هفت میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.