سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خبر داد؛

توقیف ۷ دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایوان

سرهنگ بازیار از توقیف ۷ دستگاه خودرو سواری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ امیر بازیار ، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اظهار داشت: در اجرای ماده ۲ و ۳ قانون آئین نامه راهنمایی و رانندگی و در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درجهت برخورد با وسائل نقلیه متخلف و بدون پلاک در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: در همین راستا ۷ دستگاه خودرو سواری و یکدستگاه موتورسیکلت به دلیل رانندگی فاقد پلاک، فاقد گواهینامه و شکایت قضائی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح برای ۸۵ دستگاه خودرو سواری متخلف که تخلفات حادثه ساز و ناهنجار و یا اقدام به برداشتن پلاک نموده بودند توسط مأموران راهنمایی و رانندگی اعمال قانون و پلاک بر روی خودرو‌ها نصب گردید.

او یادآور شد: این طرح در شهر زرنه نیز اجرا و مأمورین راهنمایی ورانندگی شهرستان با حضور در شهر زرنه با خودرو‌های متخلف در شهر زرنه برخورد و اعمال قانون شدند و این طرح در شهر زرنه نیز ادامه دارد.

سرهنگ بازیار با اشاره به اینکه این طرح دائمی بوده و با جدیت دنبال خواهد شدتصریح کرد: تردد وسائل نقلیه فاقد پلاک به بهانه‌های مختلف از جمله تصادفی بودن، نو بودن، مفقودیت و یا سرقت پلاک و پلاک مخدوش ممنوع بوده و مشمول این طرح خواهند شد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.