سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت در مشهد

یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور برترین‌های مراحل ابتدایی این رویداد در مشهد آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید احمدی دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این جشنواره با شعار "هر خانه، یک پایگاه سلامت" تلاش دارد سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیا و اولیای الهی است در جامعه ترویج کند.

او افزود: مراسم آغازین معرفی آثار برتر امروز با حضور قریب ۳۰۰ نفر از منتخبان مراحل نخستین در مجتمع سپید مشهد برپا شده که آثار و افراد برتر نهایی از میان ۳۸ هزار اثر که در قالب‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، فردا مشخص خواهند شد.

دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اساتید مجرب کشوری و بین المللی و دیگر برنامه‌های فرهنگی تفریحی و مذهبی از جمله مواردی است که برای شرکت کنندگان نهایی این جشنواره در نظر گرفته شده است.

احمدی بیان کرد: فراخوان جشنواره یادشده با موضوع آزاد، بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت، بخش بین الملل با موضوع فرهنگ سلامت و جایزه ویژه حمایت از مدافعان سلامت از مهر تا دیماه پارسال برگزار شده بود و به دلیل شرایط کرونایی مراسم معرفی آثار برتر اکنون با چند ماه تاخیر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: هنر را می‌توان از چهار منظر کلیدی نگاه کرد که منظر اول خالق اثر، منظر دوم هدف، منظر سوم محتوا و منظر چهارم قالب و فرم است و رعایت این چهار اصل در خلق آثار هنری نباید فراموش شود.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.