سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی امداد و نجات در اصفهان

دوره تخصصی تربیت مربی امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان باحضور ۲۱ شرکت کننده از ۱۰ استان کشور برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  شریفی معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور گفت:  امروز دوره آموزشی تربیت مربی حوادث جاده ایی در استان اصفهان برگزار شد که در این دوره ۱۰ استان شرکت داشتند.

وی افزود: حوادث جاده ایی از جمله حوادثی است که مهم و قابل اهمیت در کشور ما هستند که سالیانه تعداد زیادی از هموطنان ما در تصادفات جاده ایی آسیب می‌بینند.از وظایف پایگاه‌های جاده ایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رها سازی، نجات و فوریت‌های پزشکی به این آسیب دیدگان می‌باشد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر در ادامه بیان کرد: آموزش تخصصی هلال احمر بر این مبنا می‌باشد افرادی که در این پایگاه‌ها مستقر می‌شوند افرادی با دانش و مهارت مناسب برای انجام این وظایف می‌باشد.

شریفی گفت: جمعیت هلال احمراصفهان بخاطر ظرفیت‌های خوبی که در این بخش و پایگاه‌هایی و مرکز آموزش تخصصی پیشرفته ایی که دارد برای برگزاری این دوره مناسب تشخیص داده شد. در آینده نیز از ظرفیت خوب استان اصفهان بیشتر استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این دوره ۲۱ نفر از مربیان آموزش لازم را خواهند دید در خصوص فرماندهی حادثه و ایمنی و امنیت و برخورد با مواد خطرناک، روش‌های نوین رهاسازی مصدومان به گونه ایی که آسیب کمتری ببینند و در خصوص انتقال ایمن مصدومان به مراکز درمانی آموزش لازم را از مربیان براساس آموزش بین المللی و منابع معتبر که در این بخش هست دریافت خواهند کرد و تا ۱۲ آذرماه این دوره ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.