سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۷ کیلوگرم ماده مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۱۷ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و گُل در این شهر و دستگیری سه توزیع کننده در این ارتباط خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت سه نفر در کار توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان توزیع در شهرک‌های الهیه و ظفر شده و در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

 فلاحی افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۴ کیلو تریاک و سه کیلوگرم ماده مخدر گُل کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری سه نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

موبایل قاپ حرفه‌ای در دام پلیس گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر "کرمانشاه" و اعتراف وی به ارتکاب ۲۵ فقره موبایل قاپی خبر داد.

 علیرضا دلیری گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت گوشی تلفن همراه در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن حین گشتزنی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کردند که اقدام به ربودن گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان کرده و سپس متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران با دیدن این صحنه به سرعت اقدام به تعقیب خودرو متواری کرده و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن و دستگیری سارق شدند.

 دلیری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.