سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا حضور رانگنیک می‌تواند فرصت تازه‌ای برای رونالدو باشد؟

رالف رانگنیک سرمربی مشهور آلمانی که به تازگی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفته با شرایط سختی در این تیم رو به رو است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از unitedinfocus، در حال حاضر بحث‌هایی در مورد اینکه آیا کریستیانو رونالدو از آمدن رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد استقبال خواهد کرد مطرح شده است.

سبک بازی با پرسینگ بالای رانگنیک ممکن است برای رونالدو نگران کننده باشد. بررسی تحلیلگران نشان می‌دهد که رونالدو باید تهاجمی‌تر بازی کند.رونالدو باید سبک خود را برای موفقیت با نظر رانگنیک تطبیق دهد.

کار زیر نظر رالف رانگنیک باید برای رونالدو هوای تازه ای باشد. رونالدو در مراحل پایانی دوران حرفه‌ای خود است و نمی‌تواند این زمان را در سطح بالا توسط مدیرانی مانند پیرلو و سولشر تلف کند که دیگر به دلایلی در باشگاه‌های خود کارآیی ندارند.فوق ستاره پرتغالی یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده و شایسته مربیگری یکی از بهترین و آینده‌نگرترین مربیان جهان است.

رانگنیک در دهه گذشته در هافنهایم و لایپزیش ثابت کرده است که مربی با دانشی است که استعداد هایی فراتر از مربیگری دارد.

رونالدو در این فصل این فرصت را داشت که دوباره با ماسیمیلیانو آلگری کار کند، اما در این زمان، پل‌های ارتباطی با یوونتوس سوخته بود و تصمیم او برای ادامه کار از قبل اتخاذ شده بود. او در رئال مادرید با زین‌الدین زیدان که قبل از حضورش در رئال مادرید فاقد تجربه بود، به موفقیت دست یافت.

قبل از آن دوران رافا بنیتز در رئال فراموش شده بود و مانوئل پلگرینی، ژوزه مورینیو  همه به رونالدو کمک کردند تا پس از ترک سرالکس فرگوسن و منچستریونایتد در سال ۲۰۰۹ بازی خود را توسعه دهد.

پس از چند سال کار زیر نظر مربیانی که مسلما فاقد تجربه و اقتدار برای به چالش کشیدن یا فراخوانی رونالدو بودند، رانگنیک از این امر ابایی نخواهد کرد.

این مربی آلمانی رونالدو را به چالش خواهد کشید و یک چشم انداز کلی متناسب با این عملکرد و توانایی این بازیکن خواهد داشت.

رونالدو با یک آزمون بزرگ روبه‌رو است و ممکن است از آن استقبال کند. شاید او تنها به یک مربی نیاز دارد  تا او دوباره همچون قبل یک بازی چالشی و تاثیرگذار از خود بروز دهد.

هرگز تصور نکنید کاری وجود دارد که رونالدو نمی‌تواند انجام دهد.  او آماده است تا به مردم ثابت کند که اشتباه می‌کنند. شاید شاگردی مشتاق‌تر از این ستاره پرتغالی برای روش‌های رانگنیک وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.