سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کرونا در مشهد همچنان شکننده است

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دلیل شکننده بودن شرایط کرونایی، رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان مورد تاکید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مراجعه مبتلایان به کرونا در مشهد و خراسان رضوی به نسبت بالاست و به دلیل شکننده بودن شرایط، رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان مورد تاکید است.

او افزود: هم‌اکنون هشت درصد نتایج آزمایش‌های طبی شهروندان مراجعه‌کننده با علایم مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا به این مراکز منتخب در مشهد مثبت است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این رقم در دیگر شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی ۶ درصد است.


بیشتر بخوانید


درخشان بیان کرد: شتاب در عملیات واکسیناسیون عمومی علیه کرونا و تکمیل آن، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها از اهمیت زیادی در پیشگیری از کرونا دارد.

او تصریح کرد: ۴۴ مرکز خدمات جامع سلامت منتخب در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا خدمات ارائه می‌دهد که ۲۲ مرکز از این تعداد در مشهد فعال است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: چهار مرکز منتخب معاینه کرونا در مشهد نیز به طور شبانه‌روزی به شهروندان بیمار و مشکوک به ابتلا خدمات ارائه می‌دهند.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
خدایا رحمی کن