سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت‌های زیر مجموعه توانیر در بخش تولید محتوا بیش از پیش فعالیت کنند

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر گفت: شرکت‌های زیر مجموعه توانیر در بخش تولید محتوای دینی، فرهنگی و مدیریت مصرف انرژی در شبکه‌های اجتماعی باید بیش از پیش فعالیت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام رضا کاکاوند مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر  در نشست توجیهی آموزشی ویژه مسئولان فرهنگی و ائمه جماعت شرکت توانیر در سیستان و بلوچستان  گفت: امروزه شبکه‌های اجتماعی، به دلیل سادگی و بهره‌گیری گسترده از قابلیت‌ها و امکانات تعاملی، مورد توجّه و استقبال اکثر افراد جامعه قرار گرفته و عرصه جدیدی را در ارتباطات بشری و برآورده کردن نیاز‌های اقشار مختلف جامعه فراهم کرده است.

وی ادامه داد: این تبادلات در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باعث به وجود آمدن فرصت‌ها و چالش‌های فراوانی در جوامع بشری شده است.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر بیان کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها و اشخاص با القای تفکرات خلاف واقع، نسبت به اشاعه تبلیغات منفی در حوزه فرهنگ، دین و انقلاب اسلامی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: نیاز است تمام افراد دغدغه‌مند با تولید محتوای مناسب نسبت به اشاعه فرهنگ درست دینی و ملی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام کاکاوند انتشار مطالب مدیریت مصرف انرژی در حوزه فضای مجازی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: در انتخاب و تولید محتوای مناسب در این بخش، علاوه بر ترویج فرهنگ صحیح مصرف، اطلاع رسانی میزان یارانه دریافتی و بهای پرداختی هر خانوار نسبت به مصرف حامل‌های انرژی ضروری است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.