سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان چوار خبر داد؛

افزایش ۱۶۴ درصدی کشفیات سرقت در شهرستان چوار

سرهنگ شاهمرادی از افزایش کشف ۱۶۴ درصدی سرقت طی سال‌جاری در شهرستان چوار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ افشار شاهمرادی فرمانده انتظامی شهرستان چوار ، گفت: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد آرامش روانی و هدفمند کردن واحد‌های گشتی و کنترل سارقان، موفق به افزایش کشف سرقت‌ها در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۶۴ درصد شدند.

او افزود: در راستای کنترل جرائم به ویژه سرقت در سطح شهرستان با افزایش گشت‌های خودرویی، تقویت گشت‌های نامحسوس، تشویق کارکنان ساعی و سختکوش، سارقان و افراد مجهول الهویه شناسایی شدند که منجر به دستگیری ۱۳۲ سارق و مجرم با افزایش دستگیری ۲۰۳ درصدی و کشف ۱۶۴ درصدی انواع سرقت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چوار مطرح کرد: همچنین ماموران انتظامی با همکاری کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان با هماهنگی قضایی ۴۰ کیسه ۵۰ کیلویی زغال قاچاق و  ۱۰ بشکه مخصوص زغال گیری و مقدار ۲ تن چوب قاچاق را در شهرستان چوار کشف کردند.

او بیان کرد: در این مدت نیز ۶۱ دستگاه خودرو توقیف و یک هزار و ۳۳۵ فقره نیز اعمال قانون شده اند که حکایت از افزایش ۱۴ درصدی در این زمینه دارد.

او ادامه داد: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

او مطرح کرد: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و کارکنان خدوم انتظامی این موهبت الهی را سرلوحه و مایه دلگرمی خود قرار داده و برای برقراری مطلوب امنیت و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.