سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان سیــروان خبر داد؛

کاهش ۷۱ درصدی تصادفات درون شهری در سیروان

سرهنگ گنــدمی از کاهش ۷۱ درصدی تصادفات رانندگی درون شهری طی ۸ ماهه نخست امسال و مقایسه آن با مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ هـــادی گنــدمی، فرمانده انتظامی شهرستان سیــروان با اشاره به افزایش انضباط ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی،گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر اثربخشی برنامه‌ها و طرح‌های پیشگیرانه پلیس در حوزه مشارکت با دستگاه‌های اجرایی و پویای رسانه‌های استانی و محلی بوده است.

او بیان کرد: پلیس با برنامه ریزی هدفمند و با استفاده حداکثری از توان تجهیزاتی و نیروی انسانی خود توانسته است در راستای کاهش حوادث رانندگی اقداماتی انجام دهد.

او مطرح کرد: اجرای طرح‌های ترافیکی و حضور پررنگ ماموران راهنمایی و رانندگی در سطح معابر شهری موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

او همچنین از ادامه برخورد‌های قانونی با رانندگان متخلف در طول سال خبر داد و گفت: امیدواریم با این کار همچنان شاهد روند کاهشی تصادفات باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سیــروان بیان کرد: در جهت کاهش حوادث رانندگی درون شهری نیاز است مدیران شهری در جهت احداث گذرگاه‌های امن برای تردد عابران، احداث پارکینگ مناسب و بهسازی پیاده رو‌ها و مبلمان شهری اقدام لازم را صورت دهند.

او افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل داده‌های آماری، تصادفات درون شهری خودرو با موتورسیکلت در مقایسه ۸ ماهه نخست سال جاری با مشابه سال قبل ۶۷ درصد کاهش داشته و در تصادفات خودرو با عابر پیاده نیز با ۳۳ درصد کاهش مواجه بوده ایم.

او بیان کرد: خوشبختانه در همین بازه زمانی یاد شده در حوزه شهری تصادف فوتی نداشته ایم و در تعداد مجروحان سوانح رانندگی درون شهری نیز ۳۳ درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان افزود: فرهنگ سازی حوزه راهنمایی و رانندگی از ضروریاتی است که باید آحاد جامعه نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشند و رسانه‌ها با اهتمامی بیشتر در این مقوله برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.