سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیبی:

همه باید به تیم آلومینیوم احترام بگذارند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره تساوی تیمش مقابل ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم ذوب آهن در همه بازی‌ها خوب کار کرده است و نفرات خوبی برای این سبک دارد. دفاع ۸ نفر، بازی مستقیم و ضدحمله کارشان بود. همه این‌ها را پیش بینی کردیم و موقعیتی ندادیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در مورد داوری این دیدار گفت: ما هم در بازی‌های قبلی از داوری ضربه خوردیم. قصد صحبت در مورد داوری را نداریم. از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون خواهشم این است که با مربیانی که قبل و بعد از بازی در مورد داوری صحبت می‌کنند، برخورد شود. استرسی که به داوران می‌دهند کار درستی نیست. ما الان فیلم را دیدیم و از کارشناسان هم سوال پرسیدیم. یک پنالتی برای ما نگرفتند. دست مدافع ذوب‌آهن باز است و توپ به دست می‌خورد؛ اما با این وجود به بچه‌ها گفتم صحبت نکنند.

تیم داوری خوب کار کرد و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم

خطیبی تصریح کرد: دو بازیکن حریف باید کارت زرد می‌گرفتند. مدافع آن‌ها باید کارت دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. پنالتی ما را هم نگرفتند. با این که از داوری ضربه خوردیم، اما می‌گویم تیم داوری خوب کار کرد و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. او بهترین داوری را داشت. انتقاد نمی‌کنیم، دستش هم درد نکند؛ اما از کمیته انضباطی و کمیته داوران خواهش می‌کنیم با این موارد برخورد کنند.

وی عنوان کرد: آیا ما هم باید داد و بیداد کنیم؟ بازی تمام شد و رفت. احساس می‌کنم دوستان در مسائل فنی موفق نیستند و می‌خواهند با ایجاد استرس و تحت تاثیر قرار دادن داوران خودشان را توجیه کنند یا برنده شوند. خواهشم این است که هر کسی در مورد داوری صحبت کرد او را محروم و جریمه سنگین کنند.

بروید در مسائل فنی خودتان را قوی کنید

خطیبی در مورد این که تارتار عنوان کرد باید VAR به فوتبال ایران بیاید، اظهار داشت: الان که VAR نیست. باید مربیان را جلو بفرستیم که مصاحبه کنند یا در تلویزیون صحبت کنیم؟ این دستگاه هم بیاید، فوتبال ایران آن قدر جنجال دارد که داور باید هر دقیقه بازی را قطع کند و این طور بازی تعطیل می‌شود. داوری ممکن است یک روز به سود ما باشد و یک روز به سود تیمی دیگر. بروید در مسائل فنی خودتان را قوی کنید. فکر کنید داور هم با حریف است.

وی در مورد شرایط تیم خودش بیان کرد: کسی که فوتبال را می‌فهمد، می‌داند تیم من خوب بازی می‌کند. آن قدر شجاعت دارم که اگر بد بازی کنیم، بگویم خوب نبودیم. همه باید به آلومینیوم احترام بگذارند؛ چون خوب بازی می‌کند. در موقعیت‌سازی و شکل بازی عملکرد خوبی داریم. فکرمان فقط روی مسائل فنی است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مسائل تاکتیکی را مو به مو اجرا می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
چشم دیگه چی میخوای چای هم بیاریم