سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکان‌های مستعد سرمایه گذاری در بخش گردشگری کوثر شناسایی شد

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کوثر از شناسایی مکان‌های مستعد سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: در راستای توسعه گردشگری شهرستان کوثر از سرمایه‌گذاری در این بخش از شهرستان حمایت ویژه می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه توسعه سرمایه‌‌گذاری در این حوزه افزایش فرصت‌‌های شغلی و رونق گردشگری در شهرستان را به دنبال دارد، تلاش می‌کنیم تا زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری کوثر را فراهم کنیم.

شهبازی با اعلام اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی و مجموعه شهرستان کوثر حامی و پشتیبان سرمایه‌گذاران هستند، گفت: از همه سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در شهرستان دعوت می‌کنیم و حمایت‌های لازم را از آنها انجام می‌دهیم.

او تصریح کرد: منطقه فیروزآباد، باغات میوه، آبگرم و دریاچه سد کوثر از جمله مکان‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری هستند که سرمایه‌گذاران می‌توانند با اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در این مناطق از حمایت‌های لازم بهره‌مند شوند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر حمایت از سرمایه‌گذاران را زمینه‌ساز رونق و توسعه در شهرستان به ویژه در حوزه گردشگری دانست و گفت: اغلب مقدمات لازم برای سرمایه‌گذاری در خود شهرستان انجام می‌شود که این امر زمینه برای تسهیل در امور را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.