سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز تخصصی آموزش چوب کشور

مرکز تخصصی آموزش چوب کشور در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: مرکز تخصصی چوب ایران با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال درمرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری راه اندازی شد.

او افزود: این مرکز تخصصی چوب از ۵ دپارتمان تقاضاسنجی، مشاوره و آموزش؛ تربیت مربیان؛ ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی و جذب مشارکت‌های مردمی؛ پژوهش و تدوین برنامه درسی؛ ارزشیابی، سنجش صلاحیت حرفه‌ای و تضمین کیفیت آموزش تشکیل شده است
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه دوره‌های آموزشی این مرکز به دو صورت مبتنی بر وب و حضوری انجام می‌گیرد، ادامه داد: در بخش آموزش به صورت وب بسترسازی، امکان سنجی، تجهیزات و خرید ملزومات صورت گرفته و در بخش آموزش حضوری مانند گذشته با نفوذ بالاتری صورت می‌گیرد.

درویشی گفت: مربیان رسمی و پیمانی آموزش فنی و حرفه ای، مربی و استادکاران مهارتی و همکاران متخصص بخش خصوصی می‌توانند با این مرکز همکاری داشته باشند.

او افزود: در هر دوره آموزشی ۱۵ نفر پذیرفته خواهند شد و آموزش‌های مهارتی در زمینه چوب را با پیشرفته‌ترین و بروزترین لوازم و تجهیزات در این مرکز فرا خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: کارخانجات نئوپان بهشهر، نئوپان شموشک، اشباع تراوس شیرگاه و تخته فشرده پویای سوادکوه بنگاه‌های اقتصادی هستند که با مرکز تخصصی مهارت آموزی چوب ایران همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.