سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سوم دختران فارس در مسابقات دارت قهرمانی کشور

نخستین دوره مسابقات دارت مجازی قهرمانی جوانان کشور در بخش دختران به میزبانی کمیته دارت استان فارس برگزار شد و تیم دختران فارس به یک مقام سوم دست یافت.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میلاد بینا سرپرست تیم فارس و سرپرست برگزاری مسابقات دارت جوانان قهرمانی کشور گفت: نخستین دوره مسابقات دارت جوانان در بخش بانوان با شرکت ۲۸ دارتیست منتخب در قالب ۱۴ تیم از ۱۳ استان، به میزبانی کمیته دارت استان فارس و به صورت مجازی برگزار و در پایان تیم دوبل دختران فارس متشکل از انیس سال افزون و زهره جهانبازی که کمتر از یک سال از شروع فعالیت شان می‌گذرد موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

او بیان کرد:  این رقابت‌ها به شکل استاندارد با دو دوربین و حضور داوران برگزار شد که تیم خوزستان به مقام قهرمانی رسید، تیم کرمان دوم شد و تیم دوبل دختران فارس به همراه تیم اردبیل به صورت مشترک سوم شدند.

بینا تصریح کرد: این رقابت‌ها در بخش میکس جوانان هم برگزار شد که تیم هرمزگان به مقام نخست دست یافت، ضمن آنکه مسابقات دوبل بخش پسران نیز روزهای پنجشنبه و جمعه، یازدهم و دوازدهم آذر به میزبانی کمیته دارت استان فارس و شیراز برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.