سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح برخورد با خودروهای شوتی در زنجان اجرا شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودرو‌های شوتی و کشف کالای قاچاق در زنجان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اسماعیل زاده رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، رصد اطلاعاتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان و خودرو‌های شوتی در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی وبا استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی به ۱۵ دستگاه خودروی وانت و سواری تیزرو (موسوم به شوتی) که برخی از آن‌ها مجهز به سیستم دودزا و مخزن میخ سه پایه بودند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور انواع لوازم آشپزخانه خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال، مواد محترقه، نهاده‌های دامی خارجی، و سایر اقلام قاچاق کشف و ۱۵ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیل زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودرو‌های شوتی در چهارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.