سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت شبکه بهداشت و درمان مهاباد برای تزریق واکسن کرونا

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: افراد بالای ۱۲ سالی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سینا باغچه‌ای مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: افراد بالای ۱۲ سالی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به مراکز واکسیناسیون این شهرستان اقدام به تزریق واکسن کرده و با ایمن کردن خود در مقابل این ویروس از ایجاد موج ششم جلوگیری کنند.

باغچه‌ای افزود: با همدلی جمعی پیک پنجم بیماری کرونا در حال سپری شدن بوده و به تعداد کافی انواع واکسن در این شهرستان موجود است.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهروندان با دریافت نوبت‌های تعیین شده واکسن کرونا مطابق با شرایط سنی و استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جهادگران عرصه سلامت را جهت مهار و کنترل بیماری کرونا همراهی کنند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: افراد بالای ۱۲ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع و تاکنون ۵۸۳ نفر بر اثر این بیماری در این شهرستان فوت شدند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.