سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولیت رفع فرونشست و نرده گذاری برای پل راهنمایی بر عهده کیست؟

رفع فرونشست پل راهنمایی و نرده گذاری برای آن مستلزم هماهنگی و همکاری بین بخش‌های مختلف شهرداری اهواز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به تازگی یکی از مخاطبین ما با ارسال فیلمی از پل راهنمایی اهواز روایت می‌کند که پیاده رو پل فرونشست کرده و بدون حفاظ و نرده رها شده که همین مسئله موجب نگرانی شهروندانی شده که در این مسیر تردد می‌کنند.

ما نیز به منظور پیگیری موضوع با مسئولان مربوطه در شهرداری منطقه ۶ اهواز تماس گرفتیم و در نهایت عبدالله سلیمانی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۶ اهواز در گفت و گو با ما گفت که این بخش وظیفه نرده گذاری برای پل‌ها را بر عهده دارد و رفع فرونشست پل‌ها نیز در حیطه کاری معاونت فنی عمرانی شهرداری است.

بر اساس گفته‌های سلیمانی، شهردار نیز از او خواسته بود تا مسئله فرونشست پل راهنمایی و نرده گذاری را پیگیری و سائل مربوط به آن انجام شود.

 معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۶ اهواز پس از بازدید میدانی از این محل و بررسی حادثه از زوایای مختلف دریافته که باید ابتدا فرونشست پل برطرف، زیر ساخت‌های آن ساخته شود و در نهایت نرده گذاری‌های آن عملیاتی شود.

سلیمانی گفت: پس از باردید میدانی از پل پیشنهادات طی نامه‌ای برای معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز ارسال شد که در جهت استحکام پل راهنمایی نسبت به زیرسازی آن اقدام نمایند تا نرده گذاری‌ها هم انجام شود.


بیشتر بخوانید


نرده گذاری مستلزم آن است ابتدا فنداسیون پل صورت گیرد سپس نرده‌ها نیز جایگذاری شوند تا زیرسازی و رفع فرونشست همچون تکیه گاهی برای حفاظ‌ها خواهد بود.

عبدالله سلیمانی در پایان یادآور شد که اگرچه در بخشی از پیاده رو پل راهنمایی ریزش وجود دارد، اما امکان سرایت آن به دیگر نقاط پل و یا ریزش کامل آن وجود ندارد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.