سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلزار شهدای جدیدی در مشهد ایجاد می‌شود

پیش‌بینی شده است تا گلزار شهدای جدیدی در مشهد، در آرامستان "بهشت رضوان" این شهر برای شهدا و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران ایجاد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در بازدید صورت گرفته از آرامستان رضوان مشهد، بهترین قطعه در این مکان به منظور احداث گلزار جدید شهدا جانمایی شده که در سال‌های آینده ساماندهی و آماده‌سازی خواهد شد.

او افزود: با توجه به اتمام ظرفیت آرامستان بهشت رضا (ع) در سال‌های آینده، مقرر شد قطعه یاد شده در بهشت رضوان برای شهدای جدید و خانواده شهدا به دیگر افراد واگذار نشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: این قطعه اختصاصی به مساحت ۶ هکتار در بهترین مکان بهشت رضوان قرار دارد و در سال‌های آینده شهدای جدید و اصحاب شهدا شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا در آن محل تدفین خواهند شد.

معصومی بیان کرد: طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، باید در آرامستان‌ها، بلوک‌های مختص شهدا و ایثارگران مشخص شود و نیز در قطعه جدید شهدا در این آرامستان، محلی برای فضای سبز، جایگذاری نماد و نصب پرچم‌های متبرک به اسامی معصومین (ع) مشخص شده است.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.