سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله دوباره ائتلاف سعودی به مردم بی دفاع یمن

تلویزیون دولتی یمن اعلام کرد ساعاتی پیش هواپیما‌های ائتلاف سعودی بخش‌هایی از صنعاء را به بهانه هدف قرار دادن پایگاه نظامی بمباران کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته تلویزیون دولتی یمن ساعاتی پیش ائتلاف سعودی به رهبری عربستان مناطقی از صنعاء را بمباران کردند. سعودی‌ها می‌گویند در این حمله پایگاه‌های نظامی نیرو‌های نظامی مردمی و مقاومت را هدف قرار داده اند.
ائتلاف سعودی مدعیست پیشتر از مردم خواسته بود در این مناطق رفت و آمد نداشته باشند و از آن‌ها فاصله بگیرند.

تلویزیون المسیره، تلویزیون نیرو‌های نظامی مردمی و مقاومت ساعاتی پیش اعلام کرد جنگنده‌های سعودی چهار حمله هوایی پی در پی انجام دادند که سه حمله هوایی به فرودگاه صنعاء و یکی از آن‌ها به پارکی در پایتخت یمن بوده است.

این یورش وحشیانه چندمین حمله وحشیانه ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی شهر پرجمعیت صنعاء است. هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حملات هوایی خبری منتشر نشده است. 

نیرو‌های مقاومت مردمی یمن و انصارالله بار‌ها به ویژه در هفته‌های اخیر توانسته اند با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته و موشک مواضع سعودی‌ها را هدف قرار دهند. نیرو‌های مقاومت مردمی یمن خبر این حمله را بدون ارائه جزئیات بیشتر در مورد خسارات و تلفات جانی احتمالی تایید کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.