سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۵ تن غله قاچاق در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان ازکشف دپوی ۲۵ تن غله قاچاق از نوع جو پوست کنده در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حسین علیزاده مقدم  رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات استان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی مقادیر زیادی غله قاچاق از نوع جو پوست کنده در یک منزل مسکونی در شهر زاهدان مطلع و بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران در نتیجه تحقیقات خود دریافتند که افرادی سود جو غلات و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم را از اردبیل و سایر استان‌های همجوار خریداری و به وسیله تریلی به شهرستان زاهدان منتقل و سپس در فرصت‌های مناسب این غلات رابه صورت غیر قانونی قاچاق می‌نمایند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه در بازرسی از این محل تعداد ۲۵ تن غله قاچاق از نوع جو پوست کنده کشف شده است تصریح کرد: ارزش ریالی مقدار غله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ علیزاده مقدم با اشاره به پلمپ منزل مذکور خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.