سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرجوان:

روی یک اتفاق گل خوردیم و برنامه هایمان به هم ریخت

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: روی یک اتفاق از پرسپولیس گل خوردیم و همین باعث شد تا نتوانیم برنامه هایمان را اجرایی کنیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  عماد میرجوان، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره نیمکت نشینی خود برابر پرسپولیس اظهار داشت: شرایط بازی و تصمیم کادرفنی این بود که روی نیمکت باشم. برای بازی با پرسپولیس برنامه داشتیم، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ابتدای نیمه دوم گل خوردیم و برنامه‌های ما به هم ریخت.

میرجوان افزود: در طول هفته برای بازی با پرسپولیس کار کرده بودیم. روی یک اتفاق گل خوردیم و اگر گل نمی‌خوردیم، شرایط فرق می‌کرد. کمالوند هم بین ۲ نیمه گفت که باید حواسمان باشد در وقت طلایی گل نخوریم، اما غفلت کردیم و این اتفاق رخ داد. ان شاالله بازی بعدی این باخت را جبران کنیم.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره غیبت کمالوند روی نیمکت گفت: قطعا نبود او روی نیمکت تاثیرگذار بود، اما همه دیدند که هفته گذشته چه اتفاقی رخ داد. می‌شد که اشتباهات داوری رخ ندهد تا کمالوند محروم نشود. داور بازی با پرسپولیس مشکل نداشت، اما هفته گذشته ۲ پنالتی برای ما نگرفتند.

او درباره پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان نفت مسجد سلیمان گفت: حدود ۳۰ درصد مطالباتمان را دریافت کردیم. امیدوارم در طول فصل پرداختی‌ها منظم باشد و مشکل مالی نداشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.